weer de verleiding niet kunnen weerstaan.

Ik baal..en voel me echt klote..ik kanhet niet laten vandaag is mijn NOD..helemaal nog niets maar wel ongi buikpijn, sjaggie, moe en prikkelbaar. Ik weet dus eigenlijk best wel dat ik geen hoop moet hebben..maar goed..toch weer twee testen er tegen aan gegooid..dus weer 12,- armer..en 100x meer sjaggie..of wacht..nee...het zal toch niet..ik kijk nog een keer en nog een keer..zie ik nou toch een klein streepje ??? of wil ik het zou graag zien dat ik het mij verbeeld..de teststreep is ook vaag..het is zo'n eigen huismerk ding waarmee je met zo'n staafje in het rondje moet druppen..shitterde shit volgens mij wordt de streep steeds duidelijker..jongens zal het dan toch zo zijn ?? Wat een primeur hier..mijn vent is niet eens thuis..want ik schaam me zo dat ik zoveel testen koop/verspil..dat vind hij onzin..vandaar dat ik ze dus stiekem alleen doe..de kids liggen net in bed dus ik dacht....
Wat nu...morgen een nieuwe test doen ? Eentje die beter is ? Welke dan ? Clearbleu ? Jongens ik stuiter helemaal..zal het dan echt zo zijn..zal ik dan echt een enorme mazzelkont zijn..gaat het dan echt gebeuren ?
Goed ik ga even stuiteren..het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag ie denkt er dat ik hoop mag houden ?

Liefs een hyper de pieper issabel

vaag????????? vaag?????????????????? meid, zelfs een vage is beter dan een hele lege hoor.

Geen hcg hormeen, dan zelfs geen vaag resultaat hoor.

Bij deze stuiterbal, feliciteer ik je vast heel voorzichtig.

veel liefs Hester  

Phh bedankt voor je snelle reactie..toch wonderlijk hester...we hebben toch al aardig wat samen gechat..en stel dat het echt zo is..en ik zwanger ben..dan ben je de eerste die het weet van allemaal...raar toch /
Maar ik moet mijzelf inhouden en niet te vroeg juichen anders is de teleurstelling alleen maar groter.
Ik zou straks met een paar meiden de kroeg in gaan..wat nu..als ik niet drink valt het meteen op en als ik wel drink..tja stel dat ik zwanger ben dan doe ik er natuurlijk alles aan om het zo gezond mogelijk te laten groeien..heb je tips ?

issabel

meis, als je wel zwanger bent, kan je nu nog best wat drinken hoor. Het
duurt een aantal weken voor dat je kindje met jou in aanraking komt,
met je bloed bedoel ik.

Heel goed dat je het nog ffies wil aanzien, maar ik kon het niet laten, ik zou zo blij zijn voor je.

Geniet van je avondje joh, en droom van binnen lekker van wat misschien wel in je buik groeit.

veel liefs Hester  

je mag ook wel eens mailen hoor wiseguytyssen@hotmail.com als je daar
wat naar toe stuurt, krijg je van mij mijn eigenlijke adres

Hi Issabel,

Ow wat kan ik je goed voorstellen. Ik waag me nog even niet aan felicitaties maar ik zou je aan willen raden morgenochtend een digitale test van Clear Blue te doen (liefst ochtendurine (dan is de hcg concentratie lekker hoog), maar dat haal je waarschijnlijk niet, nog een dagje wachten? grapje). En als je de uitslag hebt gauw ff laten weten hoor!!! Meid ik ga voor je duimen want ik zou het geweldig voor je vinden.

Liefs,
Daantje

hoi..

Ben nog steeds hyper..ik ben echt vreselijk..dus ik heb bij de avondapotheek nog een clearbleu gehaald..en ja hoor een licht plus..ik kon wel duidelijk zien dat het een plus was maar hij was wel veeeel lichter dan het testvenster.
Ik ga rustig slapen en evt. zaterdag nog een keertje testen..
Ik vind het heel moeilijk om er al 100% in te geloven..maar goed..zwanger ben ik..nu nog blijven.....

issabel

YAHOOOO!!!!! Vaag streepje is ook zwanger! Dat is te gek! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nu een heel fijne zwangerschap zult hebben, en straks een mooi kindje in je armen hebt!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan