Ik baal..en voel me echt klote..ik kanhet niet laten vandaag is mijn NOD..helemaal nog niets maar wel ongi buikpijn, sjaggie, moe en prikkelbaar. Ik weet dus eigenlijk best wel dat ik geen hoop moet hebben..maar goed..toch weer twee testen er tegen aan gegooid..dus weer 12,- armer..en 100x meer sjaggie..of wacht..nee...het zal toch niet..ik kijk nog een keer en nog een keer..zie ik nou toch een klein streepje ??? of wil ik het zou graag zien dat ik het mij verbeeld..de teststreep is ook vaag..het is zo'n eigen huismerk ding waarmee je met zo'n staafje in het rondje moet druppen..shitterde shit volgens mij wordt de streep steeds duidelijker..jongens zal het dan toch zo zijn ?? Wat een primeur hier..mijn vent is niet eens thuis..want ik schaam me zo dat ik zoveel testen koop/verspil..dat vind hij onzin..vandaar dat ik ze dus stiekem alleen doe..de kids liggen net in bed dus ik dacht....
Wat nu...morgen een nieuwe test doen ? Eentje die beter is ? Welke dan ? Clearbleu ? Jongens ik stuiter helemaal..zal het dan echt zo zijn..zal ik dan echt een enorme mazzelkont zijn..gaat het dan echt gebeuren ?
Goed ik ga even stuiteren..het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag ie denkt er dat ik hoop mag houden ?
Liefs een hyper de pieper issabel
Wat nu...morgen een nieuwe test doen ? Eentje die beter is ? Welke dan ? Clearbleu ? Jongens ik stuiter helemaal..zal het dan echt zo zijn..zal ik dan echt een enorme mazzelkont zijn..gaat het dan echt gebeuren ?
Goed ik ga even stuiteren..het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag ie denkt er dat ik hoop mag houden ?
Liefs een hyper de pieper issabel