weer die onzekerheid

Hoi,

ik ben vandaag 6 weken zwanger na onze 2e ICSI poging.

Nu ben ik de laatste weken behoorlijk "zwanger"geweest, opgeblazen buik, druk onderin mijn buik, pijnlijk borsten, moe, maagzuur en misselijk en sinds vandaag, bijna niets meer. Gewoon gegeten en gedronken, borsten voel ik bijna niet meer...3,5 jaar geleden heb ik een missed abortion gekregen en ben zoooo bang dat dit nu weer gaat gebeuren, zit nu rond dezelfde tijd namelijk...

wie herkent dit dat je ineens een dag veel minder kwaaltjes hebt?? Zegt dat altijd iets of zit het meer tussen mijn oren?

Pff wordt hier echt gek van....zou 17 nov 1e echo krijgen, maar deze is vervroegd naar maandag de 14e...dan ben ik precies 7 weken. Veel eerder lijkt mij niet zinvol, want dan zou er misschien weer twijfel kunnen ontstaan...

gr Yosha

 
Hoi,

Ik heb hetzelfde gehad (verdwijnende kwaaltjes), me enorm zorgen gemaakt en na een paar dagen begon het gewoon weer van voren af aan :)

Heb woensdag de echo, dus dan zien we of alles oké is.

Groetjes Marjan
 
Het kan idd wel per dag heel erg schelen. Ik heb nooit veel last gehad van kwaaltjes...dus veel ervaring heb ik er niet mee.
Wil je iig sterkte wensen de komende dagen! Nog een week wachten en dan weet je meer! Succes
 
Hoi kwalen geven je zekerheid. Als ze weg gaan zegt het niks. Als je maar geen buikpijn of bloedverlies. Het laatste zegt ook niks. Heb weken bloed verlies gehad en nu bijna 22 weken zwanger.
Vreselijk die onzekerheid, maar hou moet.


X yvonne
 
Hoi,

Ik heb er bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.
Opeens waren alle kwaaltjes weg. Ik kon toen diezelfde dag voor een echo en alles was gelukkig goed.
De volgende dag waren alle kwaaltjes in volle hefigheid weer terug.
Inmiddels is mijn zoo je bijna 2,5 jaar.

Groetjes Redaro. (mamaclub december 2011)
 
Ik heb helemaal geen kwaaltjes en werd er ook erg onzeker van. Hoop dat je snel een goede echo mag krijgen meid, maar wat ik begrepen heb kunnen de kwaaltjes nogal eens verschillen per dag.
 
hoi

wij zijn bijna even ver!!
en ik heb het ook dat soms lijkt of dat alle verschijnselen weg zijn! mijn zere borsten is ook de ene dag meer als de andere, ik had van de weeek een vriendin aan de lijn en zei had bij haar eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes. en ik zei tegen haar dat ik best wat meer kwaaltjes wil hebben om toch die zekerheid te hebben haha.
nu werd ik vanochtend wakker en naar een paar minuten begon de misselijkheid en moest overgeven. en nu weer nergens geen last van!
dus zegd echt niets want heb het ook aan verschillende mensen gevraagd en bijna bij allemaal gingen de kwaaltjes weg of even weg en kwamen ze weer terug...

maak je eigen niet te veel zorgen en probeer er van te genieten!!!
want weet je als het perongeluk toch mis gaat en je krijgt een miskraam is het wel een teken dat je kindje niet gezond is en dat wil je ook niet...


nou doe rustig aan

x claudia
 
Terug
Bovenaan