weer echo gehad en beval met uiterlijk 38 weken

Hallo allemaal,

Vanmiddag weer bij de gyn. geweest en beeb weer gezien. Net als 2 weken geleden is het kindje een week verder dan de uitgerekende datum, maar deze blijft wel staan (30 juli).
Hij was lekker actief en weer een paar mooie echo mee, heb er nu al 16!!!! krijg bij elk bezoek weer bij dus dat zal nog lekker oplopen aangezien ik elke 2 wkn op controle moet haha.
De beeb wordt met 37 weken gehaalt tenzij het erg goed gaat dan met 38 wkn, maar nie later. Dit vanwege de slechte placenta bij Kyllian 2jr geleden hierdoor word er geen risico genomen. Ik vind het allang best heb ik de beeb al lekker eerder in mijn armen, kan al bijna niet wachten hihihi.
O,ja 14 maart heb ik de 20 weken echo ook weer iets om naar uit te kijken.

groetjes Danielle

wat fijn dat je al weet wanneer het ongeveer gaat komen. wel vervelend al die controles maar heeft idd ook zijn voordelen. zelf heb ik nog maar 1 echo gehad ik heb 3 maart mijn 20w echo. dus ben best wel weer benieuwd hoe alles daar binnen gaat.
sterkte!!

Zo jij hebt veel echo's, wow!!
Mag zelf ook niet klagen hoor, heb er ook al een stuk of 10..
Heerlijk idee zeker te weten wanneer je ongeveer je kleine in armen mag gaan houden! Nog fijner is dat ze geen onnodige risico's nemen!

X

Naast het gegeven dat het natuurlijk heerlijk is zo vaak naar je baby te mogen kijken is het ook elke keer weer spannend lijkt mij.
Gelukkig gaat alls heel goed fijn!!!

Terug
Bovenaan