weer een aantal klachtjes, herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
ik heb al   dagen achter elkaar een bloedneus, zou aan het weer kunnen liggen maar heb het normaal nooit. herkent iemand dit?
ben nog steeds niet ongi dus vraag me af of mijn cyclus aan het veranderen is of zo
heb za en zo een test gedaan maar negatief.
ben nu 4 dagen overtijd.
ben van plan vrijdag te testen maar ga zaterdag op vakantie dus weet niet of er op vakantie iets is wat kwaad kan of zo
help?
ook heb ik af en toe een opgeblazen gevoel
en ik kan heel moeilijk naar het toilet
ben vandaag wel 3 keer geweest, maar toen ik er was lukte het niet zeg maar haha
bedankt alvast
en allemaal heel veel succes met de zwangerschap

Hoi Fiepke,
Van die bloedneuzen dat weet ik niet. Kan het misschien komen door de warmte??
Vervelend dat je wel wat klachtjes hebt, maar nog steeds negatief test!!! Had je anders altijd een regelmatige cyclus?? Zelf zou ik niet tot vrijdag kunnen wachten (veels te ongeduldig), dus ik hoop dat je nog zo lang kan wachten! Veel succes en ik zal duimen dat er een stip of streep verschijnt!
Groetjes,Patricia

nou ik heb het verder nooit, enook bloedend tandvlees gekregen, dat heb ik ook bijna nooit
als het van de warmte zou zijn, zou ik ook ongi moeten worden, toch?
tja het is weer afwachten

Bloedneus kan idd door de warmte komen. Onze dochter van 6 heeft de afgelopen 3 dagen 5 keer een bloedneus gehad.

Liefs Annemarie

Als je zwanger bent kan je vaker en spontaner een bloedneus krijgen dan wanneer je niet zwnger bent, volgens mijn verloskundige.

En wat betreft je test, gewoon na een paar dagen nog een keer doen. Bij mijn eerste was ik volgens de eerste test ook niet zwanger en nu loopt er toch echt een peuter van 3 rond.

Groetjes, Carolien
39 wk + 4 dgn zwanger

Terug
Bovenaan