Weer een beetje 'echter'.....

Hoi meiden,

Gister hebben we het verteld aan mijn zwager en schoonzus. Ze waren helemaal blij verrast. Helemaal leuk is het dat ik op hun trouwdag straks met een klein buikje loop, dat vonden zij ook wel heel speciaal!
Door het weer aan mensen te hebben verteld wordt het toch weer een beetje tastbaarder.
Vandaag even bij de Hema een creme voor buik en borsten gehaald om mezelf even te verwennen en weer iets voor de zwangerschap te kopen....
Niet dat het al nodig is, haha, maar gewoon leuk!

Wordt het bij sommigen van jullie ook al wat 'echter'? Ik kan eigenlijk stiekem niet wachten tot een buikje zichtbaar wordt.......

Liefs van mij!

Gefeliciteerd!! Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Hier wordt het langzaam ook wat "echter". Heb het ook al aan wat familie en vrienden verteld.

Ik kan ook niet wachten tot ik een buikje krijg! M,n buik is trouwens al wel wat opgeblazen maargoed dat zijn de darmen hihi

Is dat creme voor striae? Soort bio-oil?

Groetjes meryl

Hoi Meryl,

Ik ben nu 6 weken en 2 dagen, jaja, die dagen moeten er wel bij, anders klinkt het nog korter, haha.....
Die creme is inderdaad tegen striae, en om de huid lekker zacht en soepel te houden. Vond het bij mijn vorige zwangerschappen altijd heerlijk. Vooral als je buik wat gaat groeien; even een kleine buikmassage met creme.....

Ik voel me ook al wel wat opgebazen, vooral aan het einde van de dag moet mijn riem een gaatje losser, maar zie nog geen verschil!

Groetjes!

Hallo mama's,

Ik kreeg laatst van een vriendin een grote tube van de etos met de naam MAMA is speciaal voor buik en borsten. Met verzachtende spullen erin. Ik heb ook opgezet buikje. Ik ben al wat stevig van mezelf dus de meeste mensen denken dat ik de hele week heb gesnackt ofzo.

Ik kon mijn mond niet houden tegenover mijn vader. Dus hem heb ik het verteld op moederdag toen wist ik het pas 4 dagen. Mijn mama en schoonouders een week later. mijn allerbeste vrienden en mijn oma en tante weten het verder.

Het wordt wel wat echter nu, een aantal goede vrienden weten het al, net als mijn vader. Voordat de anderen het horen wil ik eerst de echo afwachten. Maar mijn buik groeit al. Vooral einde van de middag, dan zitten mijn gewone broeken voor geen meter. En als ik plat op mijn rug lig, is er een bobbel net boven mijn schaambeen. En mijn beste vriendin zei het een paar dage ngeleden tegen me.
Heb geen idee hoe ver ik ben, een week of 6-7 denk ik.

Een vriendin weet het al van me. Puur zodat ik iemand heb die ook van mijn laatste miskraam afweet. Ik denk dat als ik de afspraak en de eerste echo heb gehad dat het dan echt "echter" aanvoelt.

Al zorgen de hormonen nu al voor een zeer slechte nachtrust en veel emotie (dus ook al lekker echt)

Knuff

Vervelend he, eerst die onzekerheid. Toch kon ik het ook niet voor me houden, en mijn man trouwens ook niet. Dus al redelijk wat mensen weten het inmiddels.

Blijf de dagen alleen wel aftellen tot de eerste echo, echt zo spannend!!

Wat betreft die nachtrust, dat wordt bij mij wel beter. Sta niet meer om 6 uur al naast mijn bed/boven de wc..

Terug
Bovenaan