Weer een beetje happy na mk

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik wil  even mijn ei kwijt! Heb al wat vaker iets geschreven, vooral toen ik een miskraam heb gehad (nu zo'n 3 weken geleden).
Daarna heb ik bewust afstand genomen, want was er echt teveel mee bezig. ik heb er echt heel veel verdriet van gehad, maar nu heb ik het gevoel dat we weer vooruit moeten kijken. En sta weer positief in het leven! (was ff weg dat gevoel.)
Nu is t weer spannend, want wanneer moet ik weer ongi worden? Duurde bij mij in de vorige rondes (2 maar, maar goed) steeds 40 dagen. Dus dan duurt t nog wel ff.

Wij hadden afgesproken dat we even wilden wachten met zwanger worden omdat we mijn lijf even rust wilden gunnen. En mijn vriend twijfelde erg omdat het hem toch wel erg heeft aangegrepen allemaal. Maar... nu hebben we toch weer 2 keer zonder condoom  geklust... En ik hoop heel erg dat ik eigenlijk weer gewoon lekker zwanger wordt! De pot op het verstandige "even laten rusten"!
Ook heel erg dat ik nu van 2 keer klussen denk zwanger te zijn, weet niet eens wanneer mijn eisprong zou zijn!
En nu moet ik dus  nog heel lang wachten.....Heb wel steeds kramp in mijn rug en onderbuik. denk gewoon ongi- ongemakken.
Maar het is dus allemaal spannend, en eigenlijk vind ik het al heel wat dat ik weer vooruit kijk en me kan verheugen op een eventuele volgende zwangerschap. (en dat hoeft niet per se nu..maar zou wel erg leuk zijn! ) Bij Sweety gaat t ook goed toch? En bij Dre lijkt het er ook op! (heb even bijgelezen haha)

Nou dankjewel voor het lezen van al mijn geklets! En vanaf nu kom ik weer vaker kijken!

Liefs Eva

Hey Eva,

Fijn dat het wat beter met je gaat en dat je weer vooruit kijkt. Ik weet uit ervaring dat dat helemaal de eerste paar weken moeilijk is. HEt is bij mij morgen 4 weken geleden...en wij zijn afgelopen maand toch flink aan het klussen geweest, ook al weet ik net als jij niet wanneer mijn eisprong is...lastig he. Maar ik zie het wel. Ik dacht eerst ook laat ik mijn lichaam maar ff rust gunnen, maar lichamelijk voelde ik me eigenlijk vrij snel weer goed, dus waarom wachten. Stel het duurt weer 10 rondes voor het raak is, tja dan wil ik niet te lang wachten, en het gevoel van zwanger zijn is zo lekker...dat wil ik gewoon nog een keer meemaken en dan de volle mep...

Dus klusserdeklus.....rij maar mee met de klusbus!! Tamaar rijdt...

Hoi Eva,

Fijn he? dat het jippie-gevoel toch nog terug komt? Ik dacht dat ik na mijn missed abortion dat gevoel nooit meer zou terug krijgen maar ook mij is het gelukt.
Tuurlijk, er blijven momenten waarop je denkt, waarom wij, maar meestal gaat het weer helemaal goed en ook wij doen het lekker zonder condoom, we zien wel wanneer het weer raak is, misschien wel weer in de tweede ronde!

Net kreeg ik wel weer even tranen, ik had de 'zwangerkadoos' niet afbesteld en die kwamen ze net brengen....... :-( anders was ik dus 6 maanden geweest......
Nou ja, we zetten hem wel bij de rest van de al gekregen spullen....

Ik hoop dat je dit gevoel kunt vasthouden en dat je weer snel zwanger mag zijn! Ben je al wel weer een keer ongesteld geweest of niet?

Gr. Roos

Hai,

Ik ben nog niet ongesteld geweest, het is pas 3 weken en 1 dag geleden. Ik denk dat het nog wel even duurt want ik heb de 2 rondes hiervoor ook 40 dagen moeten wachten. Is wel shit want ik denk nu alleen maar de hele dag, "zou het misschien zo snel alweer raak zijn????"

Nou ja, das beter als maar depri zijn over de miskraam toch?   Dre, t is wel spannend voor jou zeg! Wanneer test je??
Je bent juf he? (heb ik ergens gelezen) ik ook! Welke groep heb je? Ik groep 4.
En hoe gaat het met jou Roseliek? Bij jou is de miskraam al wat langer geleden he? Vind het het niet extra spannend nu als je je NOD weer hebt?

Nou meiden ik zit bij de bushalte....ik denk dat ik maar instap...haha

Groetjes! Eva

Hoihoi Eva,

Ja idd ik ben juf van groep 7!! leuk werk hebben we he...

Ik ben net naar de wc geweest en had heeeeeeel licht roze (slijmerig sorry hoor) dus ik denk dat de duiveltjes onderweg zijn....nou ja dan weet ik in ieder geval dat mijn lichaam zich heeft hersteld...ik zit nu op dag 28 en had normaal een cyclus van 31 dagen...ff afwachten want het was ookbijna niet te zien (echt superlichtroze). Dus al die klachten zijn waarschijnlijk daarvan....wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he, want dat heb ik anders nooit voor mijn ongi aan..alleen rugpijn.

Hoe lang ben jij al weer aan het werk, het was namelijk mijn eerste week na de vakantie.....

Liefs Dre

Hoi... ook ik ben weer met de neus naar voren gericht!

De mk is nu bijna 3 weken geleden en bij de laatste controle-echo bleek dat er wel al weer eitjes waren welke over een week of 2 (gezien de grote) zouden moeten gaan springen... dat is ergens volgende week... spannend!! ben dus nog niet weer ongesteld geweest maar we zijn al wel weer aan het klussen, alhoewel niet bewust!I

ik heb ook al eerder meegekletst op een topic van jg maar ik weet niet meer welke dus kan ik niet zien hoe het met iedereen gaat. wel weet ik dat er in het groepje van maart/april mama's best veel mk waren... ik denk ik ga nog maar eens speuren.
Misschien heb ik ook wel met jullie gekletst maar ja net als bij jullie is de afgelopen maand raar geweest!

tot snel, groetjes Alies

Oh Dre wat jammer!! Ik hoop  dat het  GEEN rode duivels zijn!
Ik heb nog zo aan je gedacht vandaag! "ik hoop dat ze zwanger is....!"
Stiekum omdat dat mij ook een beetje hoop geeft natuurlijk.
Ik  ben ook weer misselijk, zelfde 'rare' gevoel als toen ik zwanger was, en steken in m'n onderbuik. Maar ik moet nog lang niet ongi worden dus lijkt me sterk dat ik nu al iets merk.... En inderdaad, je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Wat Alies zegt klopt wel, bij de maart/april mama's veel miskramen. Shit hoor. Wel fijn dat je niet de enige bent, maar je gunt het niemand he..

Ik ben pas vanaf deze week week full-time aan het werk. ( Dit is alweer de 4e week dat wij aan de gang zijn, woon in het zuiden des lands!) De eerste week na de vakantie was meteen dinsdag de miskraam. Was erg shit dus, dat ik er na twee dagen zelf niet meer was! Ben de week erop halve dagen gaan werken. Dat heb ik twee weken gedaan, en nu weer gewoon helemaal. Is wel fijn weer wat regelmaat!
Voor de kinderen ook rustiger, gewoon hun eigen juf . Heb een drukke groep, met een aantal 'handenbindertjes', dus dan is wat orde en regelmaat nooit weg he! En het is ook gewoon weer heel leuk en fijn, de dagen vliegen voorbij he? Nog 1 dagje en al weer weekend!

Nou ik hoop dat we allemaal gewoon weer snel lekker zwanger zijn!
(Het schijnt  toch sneller te moeten gaan met al die hormonen die we nog in ons lijf hebben? Heb ik dan ook maar weer gehoord....)

Tot snel!! Groetjes Eva

Hoi Eva,
Mijn miskraam is nu bijna twee weken geleden, en we hebben het ook beide heel moeilijk gehad hoor. Dat had ik niet echt verwacht...
Bloeding is nu net over, en we wilden ook minstens een ongi afwachten, maar vriendlief wil er wel weer voor gaan...
Weet inderdaad niet hoe cyclus is, dus moeilijk te bepalen wanneer het ei komt..hihi
we zien wel, en beginnen er rustig weer aan.
Buurvrouwtje bleek ook zwanger, en ik heb het er met haar over gehad..best moeilijk, ze zou op dezelfde dag als ik de eerste echo hebben, en op dezelfde dag zijn uitgerekend.
Maar nu gaat ze dus alleen door met zwanger zijn, en kan ik alleen maar meekijken, en misschien nog een beetje mee genieten..
Hopelijk volgen we haar snel weer..zou wel gaaf zijn..
Achja, jullie allemaal veel succes..en vooral weer veel vruchtbaarheid, en gezondheid toch?? Zeker weten..
Groet en liefs R

Terug
Bovenaan