A
Anoniem
Guest
Hallo Meiden,
De afgelopen dagen ben ik erg in spanning geweest, vandaar dat ik ook niet hier was te vinden.
Vandaag ben ik naar de gynacoloog geweest om weer een echo te laten maken.
Ik was zo bang dat de clomid weer een
cyste had veroorzaakt.
Maar ik heb me weer druk gemaakt om niets.....de doos dat ik ben.
Door de clomid staat er een mooi eitje klaar om te springen (en nog groot ook, 17 mm). Ik moet 8 november terug komen om bloed te laten prikken en dan kunnen ze ook daadwerkelijk zien of het eitje gesprongen is of niet.
Ik ben zo blij dat t deze keer goed was!!! Kan wel een gat in de lucht springen!!!!
Als de uitslag van het bloed goed is, dan hoef ik de volgende 3 maanden niet terug te komen, krijg dan voor 3 maanden clomid mee.
En zo mooi hoe de gynacoloog het zei: Flink oefenen........hahhaha
Dus deze dagen zijn het de klusdagen....
Hoe is het verder hier met alle dames??
Alle zwangeren.....Gefeliciteerd!!!
En alle meiden die helaas weer ongesteld zijn geworden: Balen.....
Ik ga nu even snel eten, want dat heb ik nog niet gedaan. En kom straks even alle andere berichtjes bij lezen.
Liefs Flower
De afgelopen dagen ben ik erg in spanning geweest, vandaar dat ik ook niet hier was te vinden.
Vandaag ben ik naar de gynacoloog geweest om weer een echo te laten maken.
Ik was zo bang dat de clomid weer een
cyste had veroorzaakt.
Maar ik heb me weer druk gemaakt om niets.....de doos dat ik ben.
Door de clomid staat er een mooi eitje klaar om te springen (en nog groot ook, 17 mm). Ik moet 8 november terug komen om bloed te laten prikken en dan kunnen ze ook daadwerkelijk zien of het eitje gesprongen is of niet.
Ik ben zo blij dat t deze keer goed was!!! Kan wel een gat in de lucht springen!!!!
Als de uitslag van het bloed goed is, dan hoef ik de volgende 3 maanden niet terug te komen, krijg dan voor 3 maanden clomid mee.
En zo mooi hoe de gynacoloog het zei: Flink oefenen........hahhaha
Dus deze dagen zijn het de klusdagen....
Hoe is het verder hier met alle dames??
Alle zwangeren.....Gefeliciteerd!!!
En alle meiden die helaas weer ongesteld zijn geworden: Balen.....
Ik ga nu even snel eten, want dat heb ik nog niet gedaan. En kom straks even alle andere berichtjes bij lezen.
Liefs Flower