Weer een beetje terug

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Langere tijd ben ik niet aanwezig geweest op dit forum. Het ging allemaal niet zo lekker :-( Maar nu we de volgende stap hebben gezet in de mmm vlot het allemaal weer. Ik ben inmiddels begonnen met het prikken van Puregon (pure FSH inspuiten), aangezien ik een soort van resistent blijk te zijn voor Clomid. Cyclus gaat opeens heel erg goed! De eerste ronde duurde nu 28 dagen in plaats van rond de 40 :) Tevens zullen er nog verdere onderzoeken komen. Niet leuk, maar voor het goede doel zeggen we maar he ;-)

Hoe gaat het met jullie? Ik heb zo nu en dan wel meegelezen hoor. Ik zie in de NOD-lijst dat de rondes bij velen al aardig aan het oplopen zijn. Meiden, succes, straks zijn wij degenen die kunnen genieten van een zwangerschap!

Lfs van Mar

Hey meis.

Ik snap helemaal dat je er hier even tussen uit bent geweest. Vaak moet je het voor jezelf even op een rijtje zetten...
Maar zoals je zegt, we doen het niet voor niks!

Hier nog altijd alles hetzelfde.. wij zitten alweer in ronde 27, overmorgen heb ik mijn nod, maar aangezien de zwemmertjes niet goed zijn, ga ik er niet vanuit dat het zonder behandeling lukt.

Veel succes hè meis,
Ik blijf je volgen!

Liefss

Terug
Bovenaan