weer een beetje uit me dippie

A

Anoniem

Guest
zo ben weer een beetje uit me dippie.want was afgelopen dinsdag 3 dagen overtijd en we dachten yes het is zo ver eindelijk zwanger na ronde nummer10 maar ja toch dinsdagavond laat nog ongi geworden vet balen dus.en stevig huilen.toen had ik woensdag morgen zoiets van ik kap ermee ik wil nu niet meer dat was ook echt me bedoeling.maar heb nu zoiets van ik kan zwanger worden,want ben namelijk zwanger geweest maar liep helaas fout met 16 weken.ga nu me hobby maar weer oppakken en er minder aan proberen te denken.en al die aantekening maken elke dag doe ik nu ook niet meer,ik weet toch immers al wanneer ik een eiprong heb en hoe we het moeten doen hoef ook niemand me uit te leggen we zijn er onderhand sterren in geworden.wat zelfs een oscar verdient(hihi)nou meiden we blijven er voor gaan en lees lekker met me ventje lekker de verhaaltjes op dit forum.ben niet de enige denk ik nu maar.nou meiden heel veel geluk en suc6 ook met het zwanger worden heel veel knuffies van pepe.troowens me echte naam is mercedes
groetjes uit amsterdam.

Hoi Mercedes, ik wilde je even veel sterkte wensen. Het is natuurlijk goed balen als je na 10 maanden denkt dat het raak is en die duivels toch weer komen. Heel veel succes!

Liefs, Aurora

Terug
Bovenaan