Weer Een Berichie Van Mijn!!!!

Heeey meiden...

weer een berichie van mijn!!!
we gaan beginnen aan ivf....eindelijk... we hadden 26 april een afspraak voor de planning...nou de planning is gemaakt...alleen duurt het nog wel ff voor dat ze de punctie kunnen doen.... ik wou het eigenlijk zo snel mogelijk, maar tja nu komt het, ik word rond 3-6 ong das menstruatie 1, dan komt menstruatie 2, 30-6
dan moet ik op 23-6 cd 21 beginnen met prikken van lucrin dat moet ik dan tot 12-7 doen en dan moet ik 7-7 met 150 eenheden puregon spuiten.... en dan als alles volgens planning loopt 19-7 de punctie!!!! en dan ben ik heel erg benieuwd hoe veel en goed me eitjes zijn....en dan 2 dagen later of er een embryo is ontstaan of niet...dus das nog altijd spannend!!!! dus deze tijd zal ik ietsie minder op het forum zijn en zal af en toe wel kijken hoe het met jullie meiden gaat!!!! en als ik weer naar het zh ben geweest dan horen jullie dat ook!!!!!

XXXXXX Brenie

hoi meid,

Wow, wat een gedoe. en vooral wat een wachttijd! maar wel erg spannend. maar hoezo 3-6 pas je eerrste ongi? das nog heel ver weg?

Liefs Esther

Heeey Esther!!!

me ongi komt einde deze week....6-5 en dan 3-6 en daarna -30-6... en dan moet ik als ik eind deze week ong word weer het zh bellen en hopen dat me ong verloopt zoals planning..!!

XXXX Brenie

Deze maand zeker weten niet zwanger dus? Maakt het gelukkig net iets minder spannend.
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen met je,
Succes!!

liefs Esther

Succes, Voor ons was het zeker de moeite waard!!! 2e IVF, zwanger, nu ruim 39 weken van een beweeglijk wonder in mijn buik.

Heel veel succes en alle geluk van de wereld.

Gr Han

Succes enne staar je niet blind op die data die nu genoemd zijn, punctiedag kan pas bepaald worden nadat je follikels groot genoeg zijn...ik kreeg deze dag pas 2-3 dagen van te voren te horen, want je kan iedere keer anders reageren op de hormonen.

Spannend meid, hopelijk net zoveel succes als Han en ik, zij zwanger na 2e IVF en ik na 2e ICSI (alweer ruim 31 weken!).

gr Yosha

heeey Han & Yosha,

Gefeliciteeerddddddddd Allebij!!!!!!! Jullie Hebben Bijna Jullie Kleine Wonder In Jullie Handen!!!! :D

ik zal me niet op de datum vast prikken, want ik weet dat vorige 3x bij de iui"s ook snel ging met groeien....maarja nu moeten er wel wat meer groeien dan 1 of 2... dus ik ben benieuwd hoe snel het nu gaat want ik moet nu ook 150 eenheden puregon prikken, en eerst waren dat er 42 eenheden.

spannend en nu eerst deze week afwachten...al weet ik eigenlijk toch wel weer dat ik ong gaan worden rond de zondag.....(zelf klussen heb ik onderhand wel opgeven)

XXXXX Brenie

Terug
Bovenaan