weer een bezoekje aan mijn vriendin (gyn) gebracht

Hallo meiden,

Het was vanmiddag weer tijd voor een regelmatig bezoekje aan mijn vriendin, mevrouw de gynaecoloog.
Ik was de eerste, dus hoefde gelukkig niet zo lang te wachten. Al die zwangere mutsen daar in de wachtkamer.....GRRRRRRRRRRRR

Het ziet er weer redelijk goed uit.
Er zijn weer 2 eitjes hun best aan het doen en ik mag nog even verder broeden de komende dagen.
A.s. donderdag terug en w.s. dan ook de pregnyl zetten.
En dan komend weekeinde weer veel werk aan de winkel!!!

Jullie horen het donderdag wel weer!!!!

liefs,
Peet

Hoi Peet,

Nou lees ik dus in mijn topic dat je in Veghel loopt... kom je daar zelf ook vandaan?
Ik heb daar jaren rondgehangen, daar op school gezeten en mijn huidige man komt er ook oorspronkelijk vandaan!
Mijn IUI is verzet omdat mijn eitjes nog niet groot genoeg waren (10 en 13,7 mm). Ik moet dus donderdag terug voor een echo en dan waarschijnlijk 's avonds Pregnyl laten zetten. En dan dus zaterdag naar Nijmegen. Moet jij ook voor de bewerking naar Nijmegen? Wie weet zien we elkaar nog....  We lopen nu mooi gelijk wat betreft de gyn-bezoekjes!

Ik vind het wel een beetje raar: ik heb altijd een perfect regelmatige cyclus gehad en mijn eisprong dan ook steeds op vrijdag. Nu moet ik donderdag dus Pregnyl laten zetten en dan zaterdag de IUI. Is dat dan niet veel te laat? Wat als ik vrijdag al mijn eisprong krijg? Of kan Pregnyl de eisprong dan ook juist wat vertragen? Weet jij daar misschien antwoord op? Misschien moet ik het er donderdag maar eens even goed met de gyn over hebben.....

Succes donderdag en tot binnenkort!

Liefs,

Ginger

Lieve Peet,

Dat klinkt veel belovend joh, je eitjes zijn weer aan het groeien.... Ik duim voor je hoor, het komt vast goed...
Naar is dat he, dat je zo vaak tussen de zwangeren zit als je bij de gyn. bent. Toen ik na mijn eerste miskraam voor echo moest vroeg 1 van die zwangere mutsen mij of ik ook voor de 20 weken echo kwam... Toen heb ik er ook maar uitgeknald dat ik pas een miskraam had gehad en dat niet iedereen hier voor positieve zaken komt. Arm mens, ik ben normaal heel tactisch, maar het schoot me gewoon ff verkeerd... (ik was NB net 20 kilo afgevallen hihi)
Vrijdag moet ik weer een echo laten maken, om te zien of alles goed schoon is.... De mevrouw van de afsprakenlijn waarschuwde me al dat ik wel ingedeeld werd bij het zwangerenspreekuur, ik wilde namelijk perse deze week nog....

Ja meid, dat blijft lastig he, laten we maar gewoon heel hard hopen dat wij dadelijk ook met een bolle buik daar zitten, ipv de situatie waarin we nu vertoeven... Heb vanavond maar weer 2 kaarsjes gebrand, doe ik tegenwoordig haast elke avond. 1 voor onszelf en 1 voor alle meiden hier

Slaap lekker,
x Mickey

hoi meissie, gelukkig zit er toch schot in, en dan komt het op een gegeven moment echt allemaal goed, ik heb makkelijk lullen nu, maar voel me echt niet zo positief hoor,
als je wil kan je  wel effe mijn onderwerp lezen,( ik weet het effe niet meer)
ik hoop voor je dat het deze keer echt raak is en dat je over enkele maandjes een gezond wondertje in je armen mag houden, ik weet dat ik een beetje op de zaken vooruit loop maar ja zoals iedereen tegen me zegt alles komt goed,ik geloof er op dit moment niet zo in bij ons, maar ja we zien het allemaal verder wel weer,
een dikke kus van mij,
xx wendy

Hoi Peet

Wat fijn dat er vaart zit met die eitjes van je. Sinds mijn miskraam ben je al 2 maal met groeiende eitjes aan het klussen. Ik baal dat ik in de wacht sta.
Ik hoop dat je donderdag een goede echo hebt en dat je de pregnyl mag zetten om daarna te gaan klussen.
En die zwangeren in het ziekenhuis is ook niet alles, vind het ook altijd een bezoeking.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan