weer een bloeding....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels 16 weken zwanger van een tweeling. Sinds gister heb ik mijn derde bloeding. Ik word er echt helemaal niet goed van. Je wordt zo onzeker hiervan. Morgen moet ik naar de gyn dus ik hoop maar dat alles nog goed is met de twee, de vorige twee keer was alles gelukkig goed. Zijn er mensen die ook meerdere bloedingen hebben gehad tijdens de zwangerschap?

Groetjes Rossi46

Hoi Rossie

Ik heb gelukkig geen last van bloedingen,maar ik kan me voorstellen hoe nerveus je ervan wordt.

Daarom wilde ik ff reageren en je voor morgen suc6 te wensen!!!

Groetjes van Meta de mama van Robin en 26 wkn zwanger

Hoi,
Ik weet helaas alles af van bloedingen in de zwangerschap en hoe vreselijk angstig het is iedrere keer weer.
Bij mij kwam het door een voorliggende placenta (geconstateerd met 20 wek. echo).

Als je benieuwd bent hoe de hele zwangerschap is verlopen in het dagboek kun je het lezen (ik was wel een heel exstreem geval zal ik erbij zeggen).

groetjes en sterkte yvonne

(www.wonderdani.beebiesite.nl)

ik wil ook graag even reageren om je bij deze heel veel sterkte te wensen morgen.
ik zelf heb nog geen bloeding gehad, maar mijn zus wel bij 3 maanden.
ze had het net tegen iedereen verteld en toen begon het.
ze kon regelmatig haar inlegkruisje verschonen.
uiteindelijk moest ze een weekend wachten van de verloskundige voor ze wat gingen doen.
het hele weekend was een ramp, maar het bloeden werd wel wat minder.
ze kreeg toen te horen dat alles goed was met mijn (nichtje) en dat de reden van het bloeden van heel veel dingen afkomstig kon zijn.
zolang er geen hevige buikpijnen aan te pas komen, gaan ze er niet (snel) van uit dat het te maken  zal hebben met een miskraam.
uiteindelijk heeft mijn zus een gezonde dochter gekregen.

heel veel succes ermee.

ik ben nu 8 weken zwanger en heb meerdere bloedingen gehad. het is elke keer weer stress. zeker in deze begin periode. de eerste keer dacht ik meteen aan een MK. maar we hebben vandaag de 2e ego gehad en alles ziet er goed uit.

en inderdaad als de bloedingen niet gepaard gaan met menstruatiepijn schijnt het niet meteen allarmerend te zijn.

maar ik herken je zenuwen. leuk is anders.
succes ermee, ik hoop dat alles bij jou ook nog goed is.

Hoi hoi,

Hier nog iemand die flinke bloedingen heeft gehad.
Ik heb tot aan de 11 weken meerdere zeer heftige bloedingen gehad; met stolsels en al.
Elke keer zijn we halsoverkop naar het ziekenhuis gesjeesd om te kijken of alles nog goed was. Met het kindje was telkens niets aan de hand.
Een echte oorzaak voor de bloedingen hebben ze nooit kunnen vaststellen maar ze dachten bij mij aan een geknapt bloedvat in de baarmoeder. Door het oprekken van de baarmoeder sprong die elke keer weer open (dit kan de hele zwangerschap blijven voorkomen zei de gynaecoloog!). Dat bloed komt dan in je baarmoeder, stolt enigszins en komt dan naar buiten. Tevens heb ik blijkbaar een extreem gevoelige baarmoedermond. Mag dus vanaf het begin al niet meer zwaar tillen of me heel erg inspannen (sporten en zo).
Maar goed, na de 11e week is het bij mij gelukkig gestopt en nu ben ik al bijna 30 weken zwanger van een gezond knulletje.
Zo lang je inderdaad geen krampen hebt zoals de dames hierboven zeggen, is het dus niet meteen mis. Maar vervelend blijft het  wel. Ik weet er alles van.

Heel veel succes morgen en hopelijk doen je kleintjes het nog goed daarbinnen.

Groetjes,
Maike

Hoi,

Ik ben nu 18wk4dgn zwanger en heb 3 keer bloedverlies gehad (bij 6 weken, bij 12 weken en bij 16 weken). Elke keer alles goed (1e 2 keer met een echo gecheckt en de laatste door naar het hartje te luisteren) maar het is heel erg eng om mee te maken en je gaat toch wel veel stressen...
De laatste keer toen we naar het hartje hebben geluisterd, gaf dat mij zoveel rust dat ik zelf nu ook zo'n apparaat (doppler) heb gekocht. Natuurlijk ok leuk gewoon om af en toe te luisteren maar voor mij persoonlijk ook echt elke keer weer een geruststelling.

Mocht je interesse hebben, is de angelsound te bestellen via www.babysound.nl
Het werkt echt goed en is absoluut niet gevaarlijk.

Groetjes
Casey

Terug
Bovenaan