Weer een cyclus na MK

Tja het is ook voor mij zover. Ik ben vrijdag ongi geworden. Ben er eigenlijk heel erg blij mee...kunnen we eindelijk na alle ellende weer echt aan de slag! Had toch een ietsie pietsie beetje hoop dat het nu al zover was...maar ja eigelijk ook weer niet. Nu weet ik dat alles werkt en zo...is ook wel weer een fijn gevoel.

Vanaf nu kunnen we in ieder geval weer gaan tellen en hopen.

Ik weet alleen nog niet precies wat ik als cyclusduur moet aanhouden (normaal 28 dgn nu waren het 30 dgn) maar houdt maar 28 aan en we zien volgende maand wel weer!!

Gr Britt

Hoi Britt,

Ze hebben mij altijd gezegd dat het beter was om je 1ste ongi af te wachten.
Dan wist je zeker dat het goed was.
Nou ik heb de 1ste ronde gehad en wacht op de 2de (liever niet). Maar ben nu 11 dgn over tijd en de testen blijven neg. Dus weet het ook niet hoor.
Maar goed hoop dat je volgende NOD uitblijft en dat het dan weer goed gaat.
Zal voor je  en dan maar weer flink aan 't klussen.

groetjes astrid

Hoi Astrid,

Ik las het ook al onder je eigen topic...11 dgn overtijd en een neg. test..wat een ellende.
Wel heb ik begrepen dat het goed mogelijk is dat je na een curretage een zeer onregelmatige cyclus hebt, ook al had je er daarvoor geen last van!!
Ik weet eigenlijk zo snel even niet of je gecurreteerd bent geweest (zoveel verhalen gelezen   op dit forum dat ik even de draad kwijt ben).

Maar toch hoop ik dat de  ha morgen goed nieuws voor je heeft! Succes morgen in ieder geval. Laat je de uitslag wel even horen...en laat je niet te snel afschepen bij de ha hoor!!!

Liefs Britt

Hoi Britt,

Op je vraag of ik gecurriteerd ben : Nee het vruchtje is zelf los gekomen 1dag na
de bloedingen.
Heb de HA gebeld maar die is met vakantie nu kan ik morgen terecht bij een
praktijkverpleegkundige en de assistent zei al dat we dan ff het bloed moesten laten testen op zwangerschapshormonen. Dus nog maar weer een dagje wachten.

Je hoort wel van me wat hier uit komt.

groetjes astrid

Terug
Bovenaan