weer een dag voorbij

ik heb een nieuwe visie.... weer een dag voorbij :)
bij elke volgende ochtend denk ik weer een dag dichter bij de eindstreep.

ik moet vanmiddag weer naar de vk ben vandaag 40 + 1 dag. ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

de zon schijnt vandaag dus het is een mooie dag om te bevallen vinden jullie niet??

Hey,

das ook een instelling ja. Ach, nog eventjes, dan heb jij je uk ook in je armen! Ben ook benieuwd wat de vk zal zeggen. Enne, het weer? Ik heb er niets van meegekregen met bevallen. O jawel, toch wel, toen we weer naar huis mochten scheen te zon en dat vond ik maar lastig en deed pijn aan mijn ogen, erg he?! Ben nu wel blij dat het in mijn kraamweek wat minder weer was, anders lig je je volgens mij rot te zweten en naar buiten mag je toch nog niet met de kleine...

Kop op met de laatste loodjes, enne... de dagen zijn bijna af te tellen op je vingers nu!

naar de vk geweest, ze heeft inwendig gevoeld hoe het ervoor stond. De baarmoedermond was aan het verstrijken maar stond nog niet open. Ze heeft Pulsatilla gegeven, dit schijnt bevorderend te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee.
Het goede nieuws was dat ze dacht dat het deze week geboren zou worden. Wanneer dit niet het geval is heb ik maandag met 41 weken een afspraak bij de vk voor controle en als het mogelijk is om te strippen....

ben erg benieuwd!

nou inderdaad een mooie dag om te bevallen!! droog weer niet te warm laat maar komen die kleine van jou.
Ik heb Pulsatilla ook meegekregen maar bij mij had het geen nut meer ik beviel namelijk diezelfde middag en heb het teruggegeven aan de vk :)
Sterkte

Terug
Bovenaan