Weer een dubbel gevoel.....

Hallo,

Onze buren en wij probeerden zwanger te raken, bij ons lukte dat in april, ik was door het dolle heen maar begreep wel dat de buurvrouw het er even moelijk mee had.
Helaas ging het bij ons mis en we hoopten weer tegelijk aan te kunnen tellen.
Nu is zij zwanger...... ik begrijp nu nog beter hoe zij zich toen voelde!
Op dit moment voel ik me gewoon klote!
Ik vind het natuurlijk wel hardstikke leuk voor hun en vind het ook heel vervelend dat ze nu met uitdrogingsverschijnselen in het ziekenhuis ligt maar toch is er ook een stukje jaloezie.... ik wil ook!!

Zo dat is er even uit, morgen ga ik even bij haar langs en kan ik mijn verhaal ook wel kwijt, gelukkig. Ik hoop dat ik over 2 weken ook positief mag testen.

Gr. Roos

he roseliek!
HEEEEEEL erg herkenbaar hoor! ik ben samen met een collega(tevens vriendin)  en de buurvrouw aan het zwanger worden. ik ben zwanger geweest, moet voor hun slikken zijn geweest, maar ging dus idd mis. nu is het collega'tje zwanger.erg leuk, maar ook zooooooooooo moeilijk!!!! en nu zit ze ook steeeds te klagen over haar kwaaltjes(terwijl ze maar hele kleine kwaaltjes heeft!) en heb ik echt zoiets van......grrrr! wees toch blij dat je zwanger bent!  
nu gaan we ook nog in november samen met de mannen een midweekje samen weg! als ik dan nog niet zwanger ben, zal het wel echt heeeel zwaar worden!
maar goed..die buurvrouw is trouwens nog niet zwanger, ze heeft pcos en dat vind ik wel echt heeeeeel sneu voor haar, maar toch als zei zwanger zou zijn, vind ik het super voor haar, maar best rot voor mezelf!

dus ik snap je best en het is eigenlijk ook wel heel erg logisch..wij willen gewoon ook zwanger zijn!!!
liefs marjolein

hoihoi

een vriendin van mij probeert al heel lang zwanger te worden
toen ze hoorde dat ik zwanger was had ze erge dubbele gevoelens
aan de ene kant was ze erg blij voor me
maar eigenlijk voelt ze zich ook heel rot
omdat ze het moeilijk vind omdat het bij haar niet wilt lukken

liefs marinda

Terug
Bovenaan