Weer een echo gehad :-D

Ja!!!!!! We hebben de kleine meid weer even kunnen bekijken vanmorgen. Ik moest naar de VK en zij hebben zelf een echo-apparaat. Eigenlijk zouden ze geen echo doen, maar de volgende keer is de VK die echo's doet is dan op vakantie....
Nu mochten we vandaag dus weer even kijken!!
Alles ziet er goed uit, en ik zag dat ze een wipneusje heeft!! Zo schattig....

Kan nu echt niet meer wachten. Ik ben nu 27 weken en 2 dagen.

Liefs

Ah meid dat is leuk, was het 2d? of 3d.
Wij hebben vorige week vrijdag nog even mogen kijken bij de gyn, maar hebben niet erg veel gezien omdat die kleine al te groot is om nog goed te laten zien in 2d.

Over 8 dagen hebben wij een 3d echo. Ben zo benieuwd.

Ik snap dat je niet meer kan wachten, ik krijg dat gevoel ook steeds sterker.

liefs

Het was een "gewone" 2D, maar het blijft bijzonder om te zien!! Alles erop en eraan, handjes, voetjes, hoofdje, buikje, ruggetje en de rest natuurlijk ook :)...

Ze lag met beide handjes bij haar hoofdje, zoooooooo schattig!!

Wij hebben er voor gekozen om toch maar geen 3D te doen, is wel erg duur, en bij onze VK maken ze ook steeds een filmpje van de echo. We hebben dus al bewegende beelden van de kleine :).
En na het verhaal hier op het forum denk ik dat het een goede keus is, ze heeft namelijk al een eigen willetje en van alle echo's lag ze al 2 keer met haar neus naar beneden en wou ze niet omdraaien....
Dus nu maar gewoon geduld hebben tot begin september.

Wanneer ga je naar je zus? Vandaag of morgen?
Alvast een goede reis en heel veel plezier!!

Liefs

he meid,

Ik ben er ook best bang voor dat die kleine zich lekker niet goed laat zien, of al die tijd aan het slapen is bij de 3d.
Ik krijg de echo kado van mijn ouders. Ik vind het vooral leuk voor hun. Je had dat in hun tijd gewoon niet.
Jij hebt het voordeel dat je wat vaker mag kijken bij de vk, bij ons hebben ze geen echo apparaat, en nu ik weer terug van de gyn naar de vk ben, zal dit waarschijnlijk (hoop ik ook trouwens) de laatste zijn. Want dat betekend voor ons dat alles goed gaat.

Leuk zeg met de handjes op het hoofd, het maakt je echt gelukkig he!! Lekker van genieten.

Ik vertrek morgenvroeg om 6 uur, dus neem breipennen mee om voor onze kleine leuk truitje te breien, gelukkig is men moeder mee hahahaa want kan wel wat breihulp gebruiken zeg maar.

liefs

heerlijk zeg!
Onze vk heeft ook geen echo apparaat! Dus ik moet (gewoon) wachten tot 15 september om de kleine weer te zien! dat hoop ik tenminste, want iets anders zou betekenen dat er misschien iets niet goed zit :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan