Weer een echo gehad ivm nierbekken

het zag er allemaal goed uit, nierbekken waren nu goed dus niks meer om me zorgen over te maken

Alleen is de baby zo druk geweest van de week en toen zei ik al tegen mijn man, volgens mij is het gedraaid en ja hoor de baby ligt verkeerd, al die weken lag het goed en nu niet meer :(

Dinsdag gaan ze kijken of hij/zij uit zichzelf is gedraaid, ik moet mijn rust nu wel nemen zodat de baby de kans krijgt om uit zichzelf te draaien, mocht het niet gedraaid zijn dan krijg ik di informatie mee over eventueel een draaipoging met 36 wkn

Ben echt super blij dat alles goed was alleen baal er wel goed van dat de baby nu gedraaid is, duimen maar dat het vanzelf nog gaan draaien

Wat fijn dat het met je nierbekken allemaal goed was/is. Maar wel vervelend dat jullie kleintje is gedraaid. Hopelijk draait ze uit zichzelf weer terug. Ik zal voor je duimen.

Liefs marielle

had niet meer op het forum gekeken,sorry. Je hebt dus nog even. Lig je dan de hele dag op de bank? Ik ben vandaag 35 weken. Morgen heb ik ook de echo om te kijken hoe ze precies ligt....
Marianne

Terug
Bovenaan