weer een echo gehad. na 2 jaar deur van het ziekenhuis dicht getrokken!

Hoi Allemaal,

Wellicht voor sommige van jullie beetje moeilijk om te lezen, maar ik wil het jullie toch graag laten weten.... Heb hier zo lang rondgezworven!!!
Vanmiddag de 3e echo!
Jullie willen niet weten hoe gespannen ik was.
Heb vannacht bijna niet geslapen en was echt super onzeker.
Heel de morgen biggelden er tranen over mijn wangen... Als het maar goed is.

Eerst probeerde de gyn het uitwendig.
En je zag echt wel iets, maar ik kon er geen touw aan vast knopen.
De gyn zei meteen ik zie het bewegen, maar ik zag niet veel.
Ik vroeg.... klopt het hartje... Zegt ze... als ie beweegt dan denk ik van wel. hahahaha...

Maar goed.. door onze voorgeschiedenis wilde ze mij toch wel wat meer gerust stellen, dus maakte ze ook nog een inwendige echo.
En dat was werkelijk prachtig.
Echt een heel mooi kloppend hartje.
Een kindje wat exact op grootte is (11 wkn 4 dagen)
en het bewoog echt alle kanten op. Heerlijk!!!!!
2 beentjes, 2 armen en heel beweeglijk!!!!

Jullie snappen vast wel dat er heel wat van me af is gevallen!!!!
Na 2 jaar hebben we vanmiddag de deur van het ziekenhuis dicht getrokken.
Donderdag mag ik naar de verloskundige!
Het is heel gek om de deur daar dicht te doen, maar aan de andere kant ook wel fijn om het op deze manier af te kunnen sluiten.

Ik ga nu echt proberen te genieten!!!

Voor iedereen heel fijne kerstdagen en hopelijk voor iedereen hier hoop ik op een geweldig mooi 2008 met voor iedereen goed nieuws! jullie verdienen het allemaal meiden!!!!
Ik blijf jullie volgen!!!.

Liefs,
mama Peet

O wat fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat! Echt super.
Jullie feestdagen kunnen worden denk ik heel erg gezellig!!! Heerlijk dat je  niet meer in het zh hoeft te komen!!!

Fijne feestdagen en een heeele fijne zwangerschap.

Liefs Ester

wat een geweldig bericht! Ik wens je nog een hele fijne zwangerschap toe, fijne feestdagen en een mooi 2008, waarbij je een mooi gezond beebje op de wereld zet!

Liefs Imme

hallo mama peet

Wat fantastisch om te horen! Ik volg je al bijna een jaar, maar heb nog nooit zelf geschreven. Heel veel van je spanning voelde ik ook doordat ik ook in diezelfde periode een miskraam heb gehad, ook moeilijk zwanger wordt en nu ook net weer zwanger ben, allemaal erg spannend!
Prachtig om na zo'n spannende tijd zo'n mooi bericht te krijgen. Geniet ervan!!!!
Groetjes Hertjes74

Hoi Mama Peet!
Wat een fantastisch nieuws weer!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat de deur in het ziekenhuis dicht kan blijven met een stevig slot er omheen!!!
Een heel gezond en gelukkig 2008 gewenst voor jou en je gezin!!
Dikke kus Rimke

hey mama peet

GEFELICITEERD

ik wens je een hele mooie goede zwangerschap toe

geniet ervan meid je hebt het verdient.

groetjes liefs moekje ( oud forum genootje)

he meid wat een mooi nieuws
van harte gefeliciteerd.

ook ik kom hier al heel lang al is het niet meer zo regelmatig. en heb je vaak gevolgd.
wij hopen in 2008 ook op een wonder!!

geniet van jullie wonder!!!!

veel liefs wilma

He peet,

Oh wat super en wat fijn dat je nu al meer dan elf weken bent, dit zal je veel rust schenken. Ik weet nog toen ik na 2 jaar alles achter me dicht kon doen. We zijn de
artsen heel erg dankbaar, en natuurlijk de wetenschap. Nu mogen wij na drie jaar onze
kleine bijna in onze armen houden. Nog 4 weken en onze droom is in vervulling gegaan.
Geniet van alles en maak je niet al te druk je bent in goede handen. Nog een paar maandjes en jullie zijn met zijn vieren.

Liefs van mariska 36 wkn.

Terug
Bovenaan