weer een echo gehad!

Hoi Meiden,

Vanmorgen hebben we weer een echo gehad, heerlijk om even wee bevestiging te krijgen dat alles in orde is. Het was nu wel 2 dagen kleiner dan het zou moeten zijn, maar dat was niet zo erg zei de echoscopiste. (ipv 9+2 was het 9wkn)

Het hartje klopte mooi en alles zag er goed uit, heerlijk hoor, in deze onzekere tijden!

liefs Mickey

Wat fijn Mickey dat alles tot nu toe in orde is! Ik herken je onzekerheid helemaal. Ik heb er ook lang over moeten doen om zwanger te worden, namelijk 2 jaar. Uiteindelijk is het spontaan gelukt, terwijl ik dit bijna niet meer durfde te hopen. Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger. Volgende week woensdag mag ik de 2de echo. Heel spannend allemaal. Ik ben ook een beetje voorzichtig, omdat 2 vriendinnen het afgelopen half jaar eerst goede echo's hadden en toch bleek bij de een bij 10 weken en bij de ander bij 12 weken het hartje opeens niet meer te kloppen. Ik weet dat de kans heel klein is dat dit gebeurt, maar het blijft toch in mijn hoofd zitten. Dat alles bij ons maar goed mag blijven gaan en dat die 12 wachtweken snel voorbij gaan! Succes!

liefs Poek

Terug
Bovenaan