weer een echo gehad

Hoi meiden,

Vandaag kreeg dan dan toch lekker die extra echo. Nou het was een geweldige echo!!! Ben weer helemaal verliefd hahaahha.
De baby zwaaide mooi even naar ons en was druk aan het bewegen. Hartje weer gezien en gehoord. Wat blijft dat toch ook mooi!!!
Ook kon je al echt de vingertjes en voetjes zien op de echo. De echoscopist liet ook zien dat de baby de blaas vol had en dat hij al wat maaginhoud had.
Ook ging de echoscopist even naar de hersens kijken. Die waren ook helemaal goed en precies zoals ze nu moesten zijn.
Ook heb ik gevraagd of de beste man misschien al kon zien wat het geslacht was, of dat het nog te vroeg was. Hij ging kijken en zei ik dnek dat het een jongetje is, maar zeker durf ik het niet te zeggen. Dus zullen we toch nog even 7 weekjes moeten wachten. dan weten we het zeker. Zelf waren we er van overtuigd dat we een meid zouden krijgen, dus ik ben benieuwd of de echoscopist het goed heeft gezien, ondanks dat ie het niet zeker durfde te zeggen.
Ook 2 super mooie echo foto's mee gekregen. Zoooo jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen.
3 nov hebben we de 20 weken echo. Een weekje later dus, omdat alles al vol zat.
Nu dus maar weer lekker verder genieten van ons wondertje.

Liefs marielle( 13 weekjes)

Gaaf zeg! Fijn dat alles goed is. Spannend wie er nou gelijk heeft wat het geslacht betreft.. Volgens mij kunnen ze er nog makkelijk naastzitten rond deze tijd. Ff geduld hebben nog. Zeven wk is lang, maar ik moet zeggen dat ik vind dat die eerste weken achteraf best wel weer snel zijn gegaan.
Geniet r lekker van!

x Taraneh

Heej Marielle,

Echo's blijven bijzonder he!? Met 10 en 12 weken heb ik er eentje gehad en er was al heel wat te zien!
Mijn 20 weken echo staat nu gepland voor 15okt maar misschien dat ik ervoor nog wel 1tje extra plan rond de 17 weken....kan namelijk nie wachten om te weten wat t gaat worden!!
Zelf denk ik sterk dat t een jongetje gaat worden, maar waar ik dat op baseer?! Hormonen denk, haha!

Geniet ervan!
Liefs Tamara (15+3 weken)

Terug
Bovenaan