weer een echo

Vandaag weer naar de gyn geweest en kreeg toch weer een echo,vind die gyn makkelijker dus ja ik zeg geen nee...hahaha
MN dochter was ook mee want die was vandaag vrij van school dus ze vond het erg intresant.
Vroeg aan de gyn of ie kon zien wat het werd nou hij wist het nog niet 100% zeker hij zegt volgende keer met de 20 weken echo dan is het beter te zien maar hij denkt dus een jongen........
Over 2 weken heb ik de 20 weken echo dus ben benieuwd of het klopt en we een jongen krijgen....... heb nu al een dochter van 6 en een zoon van 3 die wordt volgende maand 4 jaar........ en een meisjesnaam was makkelijk maar als we idd een jongen krijgen dan wordt het nog een hele klus om een jongensnaam te bedenken......

dus als iemand nog wat leuks weet kom maaar op....

Wat leuk zeg, fijn zo'n gyn die elke keer een echo maakt! Die van mij laat me hooguit naar het hartje luisteren, best jammer, daar gaat de bonus van in het ziekenhuis onder controle staan :) Maar goed, wij hebben volgende week de 20 weken echo, dat is dus ook spannend!

Succes met het bedenken van een jongensnaam, ik heb niet echt tips want ik vind dat zelf ook heel lastig haha.
Wel superleuk voor je dochter om zo mee te kijken zeg!

Terug
Bovenaan