Weer een gekmakertje

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Sorry hoor ik zit deze ronde erg op mijn klaagstoel volgens mij..

Gister voor ik naar bed ging had ik me uitgekleed en ik was me tanden nog aan t poetsen en ineens denk ik krijg nou wat mijn borsten (en tepelhof) lijken wel groter!
Ik dacht bij mezelf ik zal het wel weer willen zien dus laat maar gaan. Kom ik in de slaapkamer zegt mijn vriend (zonder dat ik iets gezegd had) Jeetje je borsten lijken wel groter!
Dus ik lachen zegt ie wat is er, ik zeg nou ik wou niks tegen je zeggen dat ik dat net ook dacht, omdat ik het vast zo wil zien..
Nu heb ik dus zoiets van is het echt zo of gaat mijn vriend zijn eigen nu ook gek maken omdat hij het ook graag wil..?
Maar ik kan me vaag herinneren dat ik het vorige ronde ook 'zag' (maar toen mijn vriend niet) dus het kan net zo goed met ongi te maken hebben..

Blij als het mijn NOD is.. begin me eigen weer lekker gek te maken

@ het wachtbankje

Succes voor de wachtende onder ons!

Liefs

Hai Renate,

Het kan zijn dat je dingen wilt zien maar ik denk niet dat je vriend het dan ook zou zien dus het moet haast wel zo zijn......Spannend hoor! Nog 4 dagen tot je NOD? Meid, ik ben zelfs zenuwachtig voor jou!! :)

Wat betreft die klaagstoel??? Dat doe je niet hoor en bovendien is het forum er toch voor om lekker alles van je af te schrijven! Je bent niet de enige hoor!! ;-)

Laat je het zo snel mogelijk weten, ik ben wel toe aan weer een "zwanger" achter iemand z'n naam!

Liefs Lynn.

Hey Renate!

AAAHHH heb ik ook!! Ik was zelfs de handdoeken aan het opvouwen op bed (hing dus een beetje naar voren) en mijn borsten deden ineens zeer!
Heb jij verder nog 'klachten'?? Ik kan me heel goed indenken dat je dingen jezelf wijs kunt maken! Je lijkt vanalles te voelen en zien maar toch moet je proberen jezelf in acht te nemen voor als je vrijdag geen positest in handen hebt. Dan lijkt het alsof je helemaal niet meer op je lichaamstaal kunt vertrouwen.
Ik heb met mezelf afgesproken er niet teveel mee bezig te zijn, en ik moet zeggen, dat gaat best goed. Het is al bijna vrijdag...
Ik ben het zeer zeker met Lynn eens dat er meer woordjes 'zwanger' moeten komen te staan! En anders wil ik wel eens weten waar je ze kunt kopen!!

zo irritant dat wachten. Vind deze ronde ook zo lang duren! Heb zelf nu ongeveer mijn eisprong, dat betekend wachten tot de 28e met testen. Zal voor je duimen dat het raak is!

@ Lynn
Haha zenuwachtig voor mij jeetje dat is ook wat haha. Ik wil donderdagochtend al testen ik kan me heel moeilijk inhouden.. Dus laat het weten hoe dat is gegaan!

@ Mascha
Ik heb verder geen klachten juist minder dan de andere 3 rondes toen dacht ik van alles te mankeren, maar dat kwam dus gewoon door mijn ongi in aantocht. Mij gaat deze ronde ook sneller af dan de andere rondes behalve deze laatste dagen..
Wij gaan ons best weer doen om de Nod lijst korter te maken, tenminste ons best hebben we al gedaan nu alleen maar wachten haha.

@ Marijke
Pff jij moet dan nog langer wachten! Succes ermee meid! Ik zit al in mijn NOD week haha

Hoi Renate,
wat raar, maar ook wel superleuk.
Nog effies afwachten maar!
Succes ermee

Spannend!!!

Bij mij is het juist mijn vriend die eens in de 3 maanden ofzo denkt dat mijn boobies groter zijn! Toch denk ik niet dat ze zo vroeg in een zwangerschap al echt groter kunnen zijn. Ze kunnen hooguit strak en gespannen aanvoelen volgens mij. Maar goed, wat ik er nu van, zonder zwanger ervaring?

Liefs daisy

Tja je weet het toch niet hoor.. Kan ook best met mijn ongi te maken hebben.. we shall see..

We kunnen bijna testen!

Liefs

Terug
Bovenaan