Weer een goede echo!

Vanmiddag de 16 weken echo gehad. Ons kleintje maakt het uitstekend! Een hele rits foto's gekregen. Zelfs mijn moeder die mee ging (daar vriendlief met griep in bed ligt) kreeg een foto mee! Ja, oma stond met de tranen in de ogen naar de monitor te kijken en hield het niet meer bij het horen van het hartje! Lief he.
Duidelijk de navelstreng in beeld, opgetrokken beentjes... Jammer dat hij/zij zich met het lijfje met name onder het schaambeen begaf waardoor dat erg wazig was. Het is toch zo geweldig he!

Ja als je weer een echo krijgt is dat zo geweldig, ik ben echt aan het uitkijken naar begin december want dan heb ik de 20 weken echo, mijn laatste echo was met 11 weken.

Fijn dat je weer een goede echo hebt! Heb je er toch weer een beetje meer idee bij en vertrouwen in he.
Jammer dat je vriend ziek was, maar hij heeft heel wat fotoos om te bekijken. En over vier weekjes is hij vast weer beter!

Gr. Dabanne

Hoi,

lekker om weer even te kunnen spieken he?! Wat onzttend leuk dat je moeder ook een foto kreeg! Mijn moeder de vorige zwangerschap ook, van het voetje, met maten erbij, want zo zei de gyn: dan kunt u vast sokjes breien, dat doen oma's. Hahaha.
Maar goed, geniet van het fijne gevoel!

Natasja

Terug
Bovenaan