Weer een groeiecho gehad

Hey meiden,

Vanavond weer een groeiecho gehad. Deze extra check, omdat er vanaf week 30 geconstateerd is dat uk ruim voor loopt op schema.

De vk hoopt dat ik binnen nu en 2 weken ga bevallen, dan is een thuisbevalling nog steeds safe. Met 40 weken gaan ze bekijken of het allemaal nog oke is, de kans is groot dat ze dan gaan inleiden.

Ik heb weer een afspraak staan met een week. Ik heb zelf nog niet het gevoel dat uk snel zal komen. Nog geen voortekenen om het maar zo te zeggen.

Gisteren was ik 38 weken.

Liefs grote broer

Hey

Hopelijk meldt jullie ukkie zich binnen 2 weken, zodat je thuis kunt bevallen.. Spannend!

Hoe gaat het nu verder met je? Heb je weer wat meer tijd voor jezelf nu de verbouwing ten einde is?

Liefs!

Ja, die tijd voor mezelf gaat steeds beter. M'n lijf dwingt me steeds meer tot rust, dus er blijft weinig over voor deze mama en ik moet zeggen dat is wel heel fijn!!!

Na de echo's van gisteren is de nieuwsgierigheid naar deze uk weer enorm. Weer zo mooi om te zien. Ik ben ook zo benieuwd, jongetje/meisje...

Liefs grote broer

Hai,

hoop dat ie zichzelf snel meldt!
Ook onze kleine lijkt voor te liggen op schema. Dit werd met 30 weken gezien en met 33 weken heb ik toen een extra echo gehad. Kwam op ruim 35 weken uit, de beentjes meer dan 38 weken (wat het gemiddelde ook weer omhoog trekt natuurlijk) Gyn. zei dat het gewoon een groot kindje was en ik er verder geen rekening mee hoefde te houden...

groetjes Natasja

Uk liep nog steeds ruim voor. Mijn vk is zelf super allert op deze uk en dit stelt mij gerust. Mijn vk zit meer dan 25 jaar in het vak, hij zal het wel weten ;)

Natasja,
Onze vk is allert omdat we inprincipe voor een thuisbevalling willen gaan. Het moet wel haalbaar zijn, geen onnodige risico's. Ons zoontje was 7 pond en 53 cm met 40 weken.
Misschien waren jouw andere kids sowieso groot en zwaar bij de geboorte. Wie weet maakt dat het verschil...

Liefs grote broer

Ohh meiden wat spannend allemaal zeg pffff.
Nog even en dan melden de baby's zich bizar hoor af en toe kan ik het gewoon niet geloven dat het echt gaat gebeuren allemaal :)

Terug
Bovenaan