Weer een groeiecho gehad..

Hoi dames,

Vandaag weer een groeiecho gehad, ons mannetje zit nu al op ruim 32 weken terwijl ik donderdag pas 30 weken ben.
Krijg ondanks negatieve bloedtest toch een glucose tolerantietest aanstaande maandag.
En dan een week later dinsdag de uitslag en weer een groeiecho.
Moet in ieder geval bij de gynaecoloog blijven, maar dat vind ik wel fijn eerlijk gezegd.
Als het geen suiker blijkt te zijn dan gaan ze kijken naar eventuele andere afwijkingen, best spannend allemaal dus.
Maakte me nog steeds niet echt zorgen, maar omdat de bloedtest aan gaf dat ik geen suiker had, denk ik dat het ook niet daar door komt en ben ik stiekem wel een klein beetje bang dat er iets anders aan de hand is.. Als je nou weet dat het suiker is, wat natuurlijk heel vervelend is, maar dan kan je er in ieder geval iets aan doen..
Maar goed, nog even geduld dus..
Gelukkig gaan we komend weekend lekker weg naar zee en het wordt mooi weer, dus een goede afleiding.

Groetjes Kim

Hallo,

Je hebt groot gelijk meid!
Probeer je niet te druk te maken.
Ik loop ook nog steeds iets voor qua groei, maar maak me ook geen zorgen(meer). Sommige kindjes zijn gewoon wat groter.
Misschien gaat jullie kindje straks ineens wat langzamer groeien.
Glucose tollerantietest was goed bij mij, gisteren bij de verloskundige geweest( zie mijn update).

Geniet lekker van je weekend.
Laat je weten hoe het is gegaan?

Grtjs Mar

Hoi Kim

Ik zou me er ook niet te druk om maken.
Zolang je verder een goede zwangerschap hebt, gaat het vast helemaal goedkomen! Ieder kindje heeft zn eigen groeicurve.

Geniet lekker van jullie weekend! Jullie hebben er zoals het nu lijkt prachtig weer bij!

Ik had dat ook met 30 weken liep ook 14 dgn voor, tot ik 1,5 week terug moest toen was ik 34 weken en toen lag de baby op schema. Ik hoop dat het allemaal meevalt en je neit te druk maken.

Hey Kim,

Inderdaad, probeer je niet te druk te maken! Maar dat is voor een ander altijd makkelijker gezegd...dat begrijp ik wel..
Fijn dat ze de kleine zo goed in de gaten houden, dan ben je bij de gynaecoloog op de juiste plek.
Maar geniet van je weekendje weg! Heerlijk om met dit prachtige weer naar het strand te gaan!!!

Groetjes

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik weet dat ik me niet druk moet maken en het is niet dat ik loop te stressen, maar stiekem ga je toch in je achterhoofd denken dat er misschien iets niet goed is.
Ben normaal ook nooit zo'n druktemaker maar sinds ik echt zwanger ben is dit wel een beetje veranderd. Misschien ook omdat het in mijn omgeving een paar keer (bij late zwangerschap) mis is gegaan en zelf vorig jaar een miskraam heb gehad die ook nog eens erg vervelend is verlopen. Dan besef je toch wel elke keer dat het een groot wonder is en dat je heel blij mag zijn als alles goed mag gaan.
Maar goed, heb besloten om lekker te gaan genieten van het weekend en ga er gewoon vanuit dat alles goed is.

Nogmaals bedankt, geeft me wel weer een gerust gevoel als ik dit lees.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan