weer een groeiecho

hallo

ben gisteren bij de vk geweest.
we hebben het over strippen gehad maar ze willen wachten tot volgende week vrijdag dan ben ik 40 weken.
vanwege de klachten die ik heb laten ze mij niet langer lopen dan 40 weken.
maar nou waren we daar en ze vond de baby aan de kleine kant voor de aantal weken zwangerschap.
nu heb ik met 34 weken ook al een groeiecho gehad omdat ze het toen ook al te klein vonden.
maar de gynecoloog vond dat alles goed was.
de kleine was toen 4 pond.
het zal geen vette worden maar maak me wel een beetje druk.
de vk zei dat de kleine de afgelopen week niks gegroeid is.

dus pffff al die onzekerheid wou het even kwijt.
zijn er meer mensen die zoiets gehad hebben?

groetjes josje
 
nee sorry geen ervaring, onze meid is waarschijnlijk juist te flink. Ik ben nu 39,1 wk.
Wil je wel even sterkte wensen, pff die spanning en dat zo op het einde als alles al zo zwaar is.
Hou je rustig en hopelijk lezen we snel goed nieuws.

Liefs
 
Ja ook zoiets gehad.
Mijn derde kind (ben nu zwanger van de vierde) was ook klein. ook groeiecho's gehad omdat ze niet goed groeide
Uiteindelijk is ze geboren met 41 weken en woog 2600 gram. Ze was dus dysmatuur (te licht voor de duur van de zwangerschap).
Ik maakte me echter geen zorgen tijdens de zwangerschap omdat de kleine heel actief was in mijn buik. Ze bewoog het meest van allemaal. Ik dacht dat als het niet goed zou zijn, de baby niet zoveel zou bewegen.
Ik weet niet of jij je kindje goed voelt bewegen? Misschien makkelijk gezegd maar probeer te vertrouwen op je gevoel.
Na de geboorte heeft ze haar "achterstand" trouwens snel weer ingelopen. Alles is dus goed gegaan, hoop dat het je misschien iets gerust kan stellen.
In elk geval sterkte & succes
groetjes Hanneke
 
Terug
Bovenaan