weer een heerlijk drankje gehad in het ziekenhuis!!

Nou ben net terug van het bloedprikken, nu afwachten of ik weer zwangerschapssuiker heb??
Eerst werd ik in mijn vinger geprikt om te kijken wat mijn suikerwaarde was en de was 6,0 (netjes) als hij 8 of hoger zou zijn dan zou ik niet getest kunnen worden! Toen mocht ik weer dat heerlijke drankje opdrinken, verstand op nul en drinken maar BHA wat vies maar ja het is voor een goed doel,hahaha
Een uurtje gewacht en toen zijn er 2 buisjes bloed afgenomen. En nu is het afwachten.

Voor de meiden die nog moeten CHEEEEEERS!!!
Laat het jullie lekker smaken,hahahah
Groetjes Anne

Heeee zit jij de boel hier een beetje lekker te maken..............hihi ik moet in de week van 29 november kijk er nu al naar uit hihi.
Hoop dat het allemaal goed uitpakt bij je.

gr louise

Ik hoop dat ik dit keer geen suiker heb! We horen het volgende week wel!

En meiden het is echt niet de bedoeling dat je er tegen op gaat zien hoor, gewoon neus dicht en drink de beker in 1 keer leeg!!!! Het is gewoon mier zoet! Misschien vinden jullie het wel lekker hahahaha.

Succes en hoop dat bij jullie de uislag ook goed is.

Groetjes Anne

hahaha ik heb het ook al gehad, je kan het inderdaad maar beter in 1x op drinken.....brrrrr die zoetigheid op je nuchtere maag;-)

gelukkig geen suiker hier, verder was ook alles goed.

succes meiden!

Hoi,
Ik moet maandag, blijkbaar is het in Belgie standaard, kon het me niet herinderen van de vorige keer, dus blijkbaar was het niet zo erg,,haha
Krijg idd een drankje met 50gram suiker,,hmmm
Kon niet direct testen toen ik bij de gyn was geweest, had teveel ontbeten,,haha
Groetjes

Terug
Bovenaan