Weer een juni-mama erbij

Hallo allemaal,

wat fijn om al jullie verhalen te lezen, ze zijn zo herkenbaar!
Dat geeft een fijn gevoel, voor mij is het de eerste keer en ik weet totaal nog niet wat me te wachten staat...
Ik weet nu sinds 2 weken dat ik nu 6 weken zwanger ben, heb de eerste test gedaan op de dag dat ik ongesteld moest worden.
Normaal erg regelmatig, maar die dag kwam het niet. Surprise, surprise...28 juni moet het ongeveer gaan gebeuren...

Nu nog afwachten tot 21 nov voor we naar de VK gaan, zo spannend!
Gelukkig niet misselijk, maar wel inderdaad gevoelige borsten en wat last van mn darmenstelsel, soms lijkt het al alsof ik
> 4 maanden ben zo opgezet :p hebben jullie dat ook?

tot mails,

groetjes Mariska

goedemorgen! en gefeliciteerd meid!!!
spannend allemaal he? ik weet wat er ongeveer komen gaat omdat het onze 2e is alleen is het nog net zo spannend! Voel me nu al heel anders zwanger als van onze dochter...ben zelf vandaag 6 weekjes! of bijna 7 week aangezien ik onregelmatige cylcus had!
hoe voel je je verder?
hier ook opgezette buik vooral 's avonds! had bij me dochter met 12 week al een echt buikje en bij een 2e gaat het wat sneller, zegt men! hoop dat ik het in elk geval tot en met 10e week verborgen kan houden. we zullen zien!
geniet er lekker van meid!! en gezellig dat je mee komt kletsen
liefs

Hoi Mariska,

Proficiat gezellig dat je erbij bent!
Mijn buik past ook al niet meer in de gewone broeken maar dat had ik al gauw is nl niet mijn 1e zwangerschap.

Groetjes Pupke (8weken en 6 dagen zwanger)

Ja haha dus jullie hebben dat ook? Mijn buik is inderdaad s avonds net een 4 mnd buikje. Ik had een leuk strakje jurkje voor mn verjaardag gekocht, zag er niet uuuuit. Dus het werd een XL t shirtje met een rokje. :/ en iedereeen: ohhhh best al een buikje.
De volgende dag wassie alleen weer weg. Net alsof ik het fake'te ofzo. Zo suf.

Terug
Bovenaan