weer een keer!

Vandaag echo gehad en hopend dat alles goed was, maar helaas het hartje is gestopt met kloppen. Ik had met 5w5d ook een echo en toen ging alles goed en klopte het hartje. Het was nog wel gegroeid tot ong 7 weken en is toen gestopt ik zou dus vandaag 7 weken zwanger zijn.  

Vorige keer is het met 6 weken gestopt met groeien en mss nog wel eerder. Ik baal er wel van. Je hoopt dat alles goed gaat en dan is het weer mis.

Dins wordt ik gecurruteerd en dan over een paar weken hoor ik wat er mis is gegaan. En dan mogen we het weer opnieuw proberen en dan hoop ik dat het wel goed blijft gaan.

groetjes franca

Ooooh Franca,
Wat een hartverscheurend bericht! Wat moet dit weer eenn klap in je gezicht zijn. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Heb het tot nu toe ook 1 keer meegemaakt. maar een tweede keer..... Ik   weet niet hoe ik dat moet overleven.
Stort hier je hart maar uit. Wij zijn er voor je
Liefs, Yvette

Gossie Franca, wat een verschrikkelijk nieuws!!!

Je   zult wel helemaal in de put zitten nu....ik zou niet weten wat ik zou moeten doen in jou situatie..
Hopelijk heb je veel steun en liefde van je partner en familie.

Was het lang geleden dat je je 1e mk hebt gehad?

Heel veel sterkte meid!!

Veel liefs Wanda

hai,

De pijn voel ik nog niet echt ik denk dat die pas dinsdag komt, de laatste keer was einde nov 07. En nu dus weer. Ik heb gelukkig veel steun van mijn man en familie. Anders zou het nog een stuk moeilijker zijn.

Ik hoop dit ook niet nog een keer mee te maken! Helaas heb je er niets over te zeggen maar hopen mag natuurlijk.

groetjes

Hè wat naar voor je, heel veel sterkte! Het wrede is, ze kunnen vaak helemaal niets vinden, dan mag je naar huis met "hopelijk zien we je de volgende keer terug met een goede zwangerschap". Maar hé, het goede nieuws daaraan is: het is meestal ook botte pech als je meerdere miskramen krijgt, dus geef de moed niet op! Ik heb net als jij vroege miskramen gehad, 3 stuks, maar ben nu vier maanden zwanger! Ik hoop voor je dat ze niets vinden, of anders iets waar ze wat aan kunnen doen, heel veel sterkte dinsdag,

Liefs,

Zeeuws Meisje

Altijd moeilijk om troostende woorden te geven bij zo'n groot verdriet maar beter een paar woorden dan helemaal niks zeggen. Heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen met het verwerken van jullie verdriet.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan