Weer een keizersnede

Hallo allemaal,
Afgelopen week heb ik een gesprek gehad met de gynecoloog en daar is beloten dat ik dit keer weer een keizersnede zal krijgen. Ik heb de eerste keer 48 uur weeen gehad maar geen ontsluiting en uiteindelijk werd het een keizersnede. Na de keizersnede kreeg ik een ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging erover heen. Mijn zoontje was 8 pond en eigenlijk te groot voor mijn lijf...Ook heb ik cronische migraine waardoor natuurlijk bevallen voor mij fysiek erg moeilijk zou gaan worden, vandaar dat is besloten voor een keizersnede. Onze dochter zal met 39 weken worden gehaald.

hoi hoi,

wel een prettig vooruitzicht dat je weet wanneer de kleine gehaald word, en pff hebben ze je de vorige bevalling zo lang met weeen laten lopen, das ook geen pretje zeg,,

Gelukkig houden ze je dan nu wel goed in de gaten... Lijkt me best wel vreemt dat je nu al weet in welke week de kleine komt, wij moeten het nog maar afwachten ;-)

Liefs Natasja

haha...ja..het is inderdaad best vreemd maar aan de andere kant heel fijn dat ze me nu in de gaten houden, De vorige keer hebben ze een grote fout gemaakt..ik had waarschijnlijk al zwangerschapsvergiftiging, maar ze hadden geen urine meer nagekeken, Ik voelde al dat het helemaal verkeerd zat maar toch nog 48 uur met inleiden bezig geweest. Toen nog een dagje thuis en toen pas een keizersnede. Het is gelukkig goed afgelopen maar ben letterlijk doodziek geweest en dat wil ik niet nog eens meemaken.Mijn advies is dan ook: volg je gevoel

hey!
Wel prettig om te weten dat je niet weer 48uur met weeën zou kunnen gaan krijgen!
Wat goed dat dit nu al besproken is en je weet waar je aan toe bent.
Ook wel weer leuk om te weten dat jij meer zekerheid hebt over wanneer het dan geboren word. Wij moeten afwachten, maar is ook niet erg als alles maar goed is met de kleine, daar gaat t uiteindelijk om.
Goed dat ze het allemaal in de gaten houden he.

Liefs, Renate

Heftig Clowntje! Ben blij om te lezen dat ze nu een stuk alerter zijn. En ook petje af dat je na zo een rot bevalling (en nasleep) toch weer zo dapper praat.

Terug
Bovenaan