Weer een kindje kwijt Leon

Hoi Allemaal

DIt is de laatste keer dat ik hier kom, want ik ben niet meer zwanger, onze zoon is namelijk 29 maart geboren en is na een half uur overleden na 21 weken en 3 dagen zwangerschap. Leon hebben we hem genoemd

Onze eerst zoon is na 34 weken  levenloos geboren   en onze tweede zoon is geboren met 26 weken

Onze tweede zoon is gelukkig bij ons en is nu een gezonde peuter van 2 jaar

Maar ik ben nu dus 2 zoontjes verloren

We leven in een roes van onwerkelijkheid, boosheid en ga zo maar door

De meesten kennen mij wel een beetje omdat ik hier al eerder was bij de augustus mama's . Heb toen een miskraam gehad in december. Maar in februari kwamen we erachter dat ik nog zwanger was, toen al 15 weken. Was dus zwanger van een tweeling

We hebben dus echt al heel wat meegemaakt

Maar wilde het jullie wel even laten weten

Mira

Gecondoleerd.
Wat verschrikkelijk. Niet te bevatten. Ik ken je niet, maar ik kreeg
de rillingen over mijn lijf. Ontzettend veel sterkte toegewenst.
Wat moeten jullie veel verwerken. Hopenlijk heb je veel
steun aan je familie/vrienden.

Liefs Eva

Prachtige naam Leon.

miskraam 15 weken
dochter 5 jaar
miskraam 8 weken (bbz)

Lieve Mira,

Er zijn geen woorden voor jullie situatie die genoeg troost kunnen bieden. Wat verschrikkelijk dat jullie dit wederom hebben moeten meemaken.

Ik wens jou en je gezin veel troost en steun toe voor de komende tijd.

Janneke
mama van Jade*

Jeetje meid, wat een verlies weer!! Ik kan me goed voorstellen dat je boosheid, oneerlijkheid en vooral heel veel verdriet voelt. Ontzettend veel sterkte met dit enorme verlies. Jullie 2 sterren zullen over jullie waken.

Lieve Mira,

Jeetje zeg....gecondoleerd. Ik ken het verdriet, maar om nu weer een tweede ook te verliezen!? Wat verschrikkelijk. Ik hoop dat jij en je man de kracht kunnen vinden om door te gaan. Hoe veel kan een mens aan denk je dan....Echt heel veel sterkte!

Liefs, Kitty (mama van Danny*  geboren/overleden bij 23 weken zwangerschap)

de tranen lopen mij hier over mijn wangen....

ik weet gewoon niet wat ik lees, ik heb je bericht nu al een paar keer opnieuw gelezen.
Ik ken je natuurlijk nog, je hielp mij bij het verlies van onze Ninthe*

ik ken je ook nadat je een miskraam had gehad en het geweldige nieuws dat je toch nog zwanger was en dat je dus een tweeling had gedragen.
We maakten er nog opmerkingen over, dat je in iedergeval de magische grens voorbij was voor een miskraam....

MAAR WAT NOU MAGISCHE GRENS!!!!!
meid wat had ik het jou gegund, een gezond kindje in je armen, waarom nog een keer, waarom zoveel verdriet.
Jullie gevoel is al zo heen en weer geslingerd de laatste tijd.

Ik zal voor jullie een kaarsje branden, en Ninthe* vragen een vlinderkusje te sturen.

Heel veel liefs, een dikke knuffel en alle sterkte voor de toekomst gewenst.

Randy en Ninthe*

Lieve meid,

Ik was zo blij toen ik las dat na je miskraam in december er nog de vreugde was, dat je nog een kindje in je buik had. In die tijd zijn wij ons Muisje* verloren. Ik was blij dat bij jou nog een wondertje was. Ik dacht nog gelukkig dat heeft ze verdiend.

Ik wist niet wat ik zag toen ik je verhaal hier las. Hoeveel kan een mens dragen! Ik wens je veel goede vrienden en familie toe. Hopelijk kunnen ze jou een beetje opvangen. Dit wordt een zware tijd voor jullie. Helaas zijn er geen worden voor.

Maar weet dat we aan je denken, met je meeleven en hopen dat je een weg vindt om dit verdriet te dragen

Heel veel liefs
Talke
Mama van Muisje* (overleden na 22.6 weken)

Terug
Bovenaan