Hoi Allemaal
DIt is de laatste keer dat ik hier kom, want ik ben niet meer zwanger, onze zoon is namelijk 29 maart geboren en is na een half uur overleden na 21 weken en 3 dagen zwangerschap. Leon hebben we hem genoemd
Onze eerst zoon is na 34 weken levenloos geboren en onze tweede zoon is geboren met 26 weken
Onze tweede zoon is gelukkig bij ons en is nu een gezonde peuter van 2 jaar
Maar ik ben nu dus 2 zoontjes verloren
We leven in een roes van onwerkelijkheid, boosheid en ga zo maar door
De meesten kennen mij wel een beetje omdat ik hier al eerder was bij de augustus mama's . Heb toen een miskraam gehad in december. Maar in februari kwamen we erachter dat ik nog zwanger was, toen al 15 weken. Was dus zwanger van een tweeling
We hebben dus echt al heel wat meegemaakt
Maar wilde het jullie wel even laten weten
Mira
DIt is de laatste keer dat ik hier kom, want ik ben niet meer zwanger, onze zoon is namelijk 29 maart geboren en is na een half uur overleden na 21 weken en 3 dagen zwangerschap. Leon hebben we hem genoemd
Onze eerst zoon is na 34 weken levenloos geboren en onze tweede zoon is geboren met 26 weken
Onze tweede zoon is gelukkig bij ons en is nu een gezonde peuter van 2 jaar
Maar ik ben nu dus 2 zoontjes verloren
We leven in een roes van onwerkelijkheid, boosheid en ga zo maar door
De meesten kennen mij wel een beetje omdat ik hier al eerder was bij de augustus mama's . Heb toen een miskraam gehad in december. Maar in februari kwamen we erachter dat ik nog zwanger was, toen al 15 weken. Was dus zwanger van een tweeling
We hebben dus echt al heel wat meegemaakt
Maar wilde het jullie wel even laten weten
Mira