weer een klaagzang van mij!

nou de titel zegt het al..ik moet weer even alles uitspugen!!!
gisteren heerlijk middagje met een vriendin van me naar thermae2000 in valkenburg geweest.beetje ontspannen daar. vriendin van me is 2weekjes geleden gecurriteerd..dus die moest er ook even nodig uit!
pff heeeeerlijk zo in het warme water dobberen..geen last van bekkenpijn,rugpijn en dat hele gewicht meesjouwen!
maar eenmaal uit het water slaat het dan toch weer toe..was ik eindelijk weer beetje ontspannen kom ik thuis..zit vriend lief met een vriend hier voetbal te kijken..owww gezellig! (terwijl we hadden afgeproken om nog even lekker samen een filmpje te kijken) naja ik ben geen voetbalfan en ga ook niet bij die schreeuwende mannen zitten met hun frustraties omdat het team weer eens iets niet goed doet,dus ging ik maar even de post bekijken,zag ik er een brief bijliggen van het ziekenhuis..ik kon toch aanstaande dinsdag bij mn eigen gynaecoloog terrecht..heel fijn natuurlijk! maaaaar ze hebben de afspraak wel wat later gezet..dus kom ik in de knoei met jari halen..nou hele discussie erna met vriendlief gehad omdat ik vond dat hem zn ouders wel eens wat vaker konden kijken na jari in zoo geval..zijn moeder werkt immers niet! maaar madame heeft haar eigen schema en bla bla bla bla bla ! nou daar ging mijn ontspanning dus!!!
natuuurlijk is hij het weer volledig met zn mamie eens :-s
ik moest de afpsraak maar afzeggen of verplaatsen..terwijl ik hem al duidelijk had gemaakt dat DAT niet kon !!!!! aaaaaaaaarggggh...ik wou het liefst zn hoofd eraf rukken zeg!
naja ben gewoon naar boven gegaan en in bed gaan liggen en hem genegeerd(leek me het verstandigste!)
verder had ik dus weer een rot nacht ..veel gerommel in de buik.vaak naar het toilet en dan nog maar te zwijgen van de rot bekken..hetzelfde liedje zoals normaal dus...
Daarbij werdt Jari om half 3 nog eens wakker..maar die mocht mooi tussen ons in liggen..heb ik even met hem geknuffeld tot hij sliep en ben ik weer verder gaan piekeren en denken omdat ik niet in slaap kwam..

weer een heeel verhaal geworden maar MOEST het even kwijt!
Liefs Kim 34.3 wkn

Wat een gedoe zeg!!

Ik snap jou frustratie wel hoor, maar ik denk toch anders over sommige dingen. Mijn schoonmoeder werkt ook niet, maar dat houd niet in dat ze te pas en te onpas op mijn kinderen kan komen en wil passen. Meestal gelukkig wel, maar goed, zij heeft ook haar eigen leven.
Kan Jari niet even bij een vriendje spelen na schooltijd? Misschien dat je dat even met een moeder kunt kortsluiten. Dan kun jij gewoon naar je afspraak toe. Tja, en anders toch vragen of je die afspraak niet kunt verplaatsen. Ik vind het namelijk ook nogal flauw van het ziekenhuis om zon afspraak niet even in samenspraak met de patient te plannen. Nou hoef ik nooit naar het ziekenhuis, dus misschien is dit wel de normale gang van zaken, maar vind het dan wel vreemd.
Ik zou ook balen als ik thuis zou komen en naar dat stomme voetbal zou moeten kijken. Bleh!!!

Hier ook eentje die tussen ons in heeft geslapen.... Kon je nog een beetje in slaap komen?

Nee,heb niet meer kunnen slapen eigenlijk,had veel last van gerommel in de buik.
ik geef je helemaal gelijk dat ze ook nog een eigen leven hebben.maar daarbij komt wel dat toen ik verhuisde van limburg naar hier..er wrdt gezegd dat er geen problemen zouden zijn met oppassen voor hun.
ik kan de keren op 1 hand tellen die ze heeft opgepast.
en ik walg gewoon omdat ze dingen zoals knutselen met vriendinnen belangrijker vind dan op jari passen in zoon situatie.
mischien komt het ook wel omdat mijn moeder namelijk wel altijd heeft kunnen oppassen en anders wel mn zusjes of broertje ofzo.
vriendjes heeft Jari nog niet echt..hij zit pas op school sinds 4januari.ook ken ik niemand hier uit de buurt omdat ik pas hier woon sinds april.heel frustrerend dus.
in het ziekenhuis moet je blij zijn als je nog op tijd terrecht kunt..daar ben ik wel achter gekomen.
ik ga straks even informeren over overblijven op school! dat is nog de enige optie denk ik zo.

ja dat heb jij dan weer,hebben ze gezegt dat het geen probleem zou zijn oppassen krijg je dit!
Ja daar word ik ook shagerijnig van dan,en dan nog die bekken pijn erbij,en je vriend,ja dan begrijp ik wel dat je z,n kop eraf wou rukken[heb ik ook weleens hoor dat ik dat zou willen haha]
Maar ja nieuwe dag nieuwe kansen zeg ik maar,ik weet niet hoe ik die woorden uit m,n mond krijg want ik heb zelf weer eens een depri baal dag.
ieder geval ik hoop echt voor je dat de pijn wat minder wordt!en dat je een nachtje door slaapt!
xxx
Bianca

Ohhhhhhhhhhhja, behulpzame schoonmoeders.... Nou ja, als mijn vriend hulp nodig zou hebben, zou ze al met een koffer op de stoep hebben gestaan...

kortom, ik herken de frustratie, het is toch niet alsof je gaat winkelen ofzo? Het is een doktersafspraak!

En van dat slapen... heel herkenbaar. En het sloopt je! Meid,heel veel sterkte!

Fijn weer zeg... en vooral dat het ook altijd ons probleem is en de mannen altijd maar denken dat t toch wel goed komt... en wij liggen er wakker van snachts....MANNEN!!!! hihi

Maar jij moet boekschrijver worden Kim jou verhalen zijn altijd zo spannend hihi.....

Nou sterkte ermee meid! hopen dat je oplossing vindt....

owja...helemaaal gelijk in!!!! Mijn vriend zegt altijd "het komt wel goed " jaaaa...nadat ik een hele week heb zitten stressen en alles zitten regelen..jaaa dan komt het inderdaad goed!
Waarom kunnen mannen zo makkelijk zijn ? zien ze nou echt niet in dat het een probleem is ?! ze zouden een cursus "worden zoals je man denkt" moeten geven joh! dat zou al een heeeele hoop frustraties minder geven.
dan doe ik er nog meteen een achteraan "begrijp je schoonmoeder in 30dagen" ofzo!
en maar rustig in- en uitademen!

Terug
Bovenaan