weer een kleine update...

A

Anoniem

Guest
Hey ladies!

Ik ben er nog wel maar zo weinig tijd op het moment om te lezen en te schrijven
We zijn druk hier in huis bezig geweest  met de laatste dingen van de keukenverbouwing.
Net is er nieuw zeil gelegd, heel mooi trouwens en morgen komt er nog een nieuwe buffetkast, kan ik eindelijk mn nieuwe servies er in zetten. Heb ik gekregen van mn man omdat de bevalling zo'n hel was......

Verder gaat het op mn werk niet zo...heb heel veel moeite met een aantal groepen en het is zo erg dat ik mn baan al wilde opzeggen. Zo wil ik niet mn geld verdienen door uitgefoeterd te worden door een aantal lln van 15 jaar. Maar gelukkig heeft de school het weer goed opgepikt en is er gister een oplossing gekomen zodat ik een aantal groepen geen les meer hoef te geven..echt een opluchting voor mij!!!!
Het betekent wel dat ik 5 uur inlever, dus ook minder ga werken, het blijven nog wel 3 dagen alleen wel wat korter, maar dat heb ik er graag voor over!!!!!
Het is me iig niet in de koude kleren gaan zitten...vorige week vroeg een leerling aan mij of ik was geslagen door mn man( hoe komt ie er op  hahahah) omdat ik van die blauwe randen onder mn ogen had. Nee dat komt door de stress zei ik..die leerling zei ik vind het ook zo erg voor u...ahhh de lieverd!!!!!
Er zitten ook nog goede tussen

Maar de oplossing is in zicht en nu alleen nog ff kijken per wanneer het verandert, zal denk ik wel na de herfstvakantie worden. dus nog 1 week volhouden!!!!

Verder gaat het met Mike heel goed, kletst de oren van je hoofd, zit tegen het zelf lopen aan dus wat willen we nog meer?
Alleen heeft hij maandag een ongelukje gehad bij de oppas, hij wilde ook op schoot, maar de andere kinderen die er waren dus ook, struikelt hij over een beentje, hups zo met zn mondje tegen de leuning van de stoel, beetje lelijk geschaafd. Gelukkig ving de oppas em wel op anders had ie ook nog een geschaafd hoofd gehad!!!

Nou dit in het kort...haaha wel wat langer geworden!!!

liefs jen en mike

Hoi Jennifer,

Jeetje zeg, dat verklaart wel waarom je hier zo weinig bent..... Fijn dat de verbouwing zo opschiet, kun je daar lekker van gaan genieten.

Maar balen dat het zo tegenviel op je werk zeg!! Je eerste verhalen waren zo enthousiast... Gelukkig heeft de school het goed opgepakt en kun je weer even verder. Ik hoop echt voor je dat de goeie het winnen van de etterbakken, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je in de hoek laat zetten door een paar pubers!!

Take care en zorg ervoor dat het niet meer zo ver komt als een paar jaar geleden!!

Liefs
Susan

ps. Lekker dat het zo goed gaat met je mannetje (en jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen, ik had je graag een keer live gezien!)

Hoi Jen!

Zag laatst al op je Hyves zoiets staan dat het niet zo lekker liep op school. Jammer dat het niet even een dipje is gebleken. Maar die pubers, ze kunnen je zo het bloed onder de nagels vandaan halen! En als leerkracht heb je dan maar een het goede voorbeeld te geven. Als ik er over nadenk raak ik al gefrustreerd! Ik heb echt alle bewondering voor de leerkrachten in nederland, dus ook voor jou!!

Wat lekker dat het thuis verder goed gaat. En ja, dat vallen (en opstaan) van Mike komt me hier ook bekend voor bij Julian (die nu overigens alle duplo door het traphekje de trap afgooit - hij kan zich zo lekker zelf vermaken soms, hahaha!) Gisteren heeft zijn bovenlip voor het eerst contact gemaakt met het asfalt. Auw! Wilde even een klein stukje lopen, want het huis wordt voor hem al bijna te klein, steeds hetzelfde rondje! Maar ja, superenthousiast natuurlijk en dan struikelen over je voeten... Nou ja, hoort er allemaal bij.

Maarruh...lekker 5 uurtjes minder werken. Kun je weer meer forummen! hahaha!
Pak ze maar aan hoor die pubers, je hoeft niet hun vriend te zijn!

Liefs,
Ellen en Julian

hoihoi
wat vervelend zeg die pubers. Laat je niet uit het veld slaan door ze!
Lekker boven gaan staan. maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
FIjn dat je minder gaat werken en dat je dan die vervelende groepen niet meer hebt.
Denk maar zo..... er zijn ook goeie lieve pubers ..... maar wat ik al zei, makkelijker gezegd dan gedaan.

Fijn dat het met Mike goed gaat. En wat te gek dat hij bijna gaat lopen hihi ik zie t al helemaal voor me!
En die val ....... ja dat krijgen ze nu .. ongelukjes valpartijtjes... bulten blauwe plekken. haha dus haal maar vast de arniflor zalf in huis zou ik zo zeggen hahaha
hier valt t nog mee, al is ze gisteren wel van de bank gevallen bij mijn zus toen ze aan t oppassen was. ze kon annique nog net bij haar boord van dr broek pakken anders had ze waarschijnlijk ook de primeur..... 1e bult!
helaas kun je het niet altijd voorkomen helaas..........

nou we spreken elkaar wel weer!!!
dikke kus voor mike

liefs sandra en annique

Hey!
Jammer dat het niet zo leuk is op je werk dan dat je gehoopt had. Ik hoop voor je dat het na de herfst vakantie beter gaat!
Hoe gaat het nu met Mike? Leuk he als ze zo lekker brabbelen!
Succes met je werk
Liefs Esther en Thomas

Heej Jen,

Bah! Pubers! Vervelend zeg dat het zo rot gaat. Wil je even een tip geven maar die zul je zelf ook wel weten. Ik doe het toch. Laat die leerlingen nooit merken hoe je ermee zit. Want wat vinden ze nou leuker dan een juf die door hun overspannen/kwaad/verdrietig is gemaakt.. Het klinkt stom maar zo denken ze. Ik ben zelf niet van het hyves maar ik vraag me dus ook af hoe openbaar dit is en of de leerlingen dit kunnen lezen. Als je daar dan al opschrijft dat het wat minder gaat...

Heej, en goed van Mike dat ie loopt. Lijkt me echt een leuk joch. Hoop dat je zelf ook weer wat beter in je vel komt te zitten. En anders typ je hier je frustraties maar neer.

Liefs Kirsten mv Tyche

Hey dames !!!

Als eerste natuurlijk heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Fijn dat jullie mee denken en mee leven!
Ik vind het ook wel jammer dat wij niet wat centraler wonen, maar ja dat is een keuze die we gemaakt hebben. Ik wil jullie ook graag een keer zien, misschien een volgende bijeenkomst?

Wat hyves betreft...daar heb ik goed over nagedacht hoor! Alleen vrienden van mij (die ik dus toegevoegd heb) kunnen mijn profiel foto's en blogs lezen....als je dus geen vriend bent zie je niets! Dat heb ik allemaal afgeschermd! En leerlingen accepteer ik gewoon niet, dat heb ik nooit gedaan, ook met msn niet.
Dus wil je meer zien van mij ...dan ff vrienden worden op hyves!!!
http://jennie74.hyves.nl/

Per aankomende maandag ga ik minder werken, 5 uur minder. Heerlijk!   Ik blijf wel 3 dagen werken alleen de uren zijn minder. Op maandag werk ik van half12 tot half 2! Kan ik lekker keutelen in de ochtend met mike en dan breng ik em naar de opvang en dan haal ik em om 17.00 uur weer op. Kan ik ook ff boodschappen doen en evt ook wat huishoudelijk werk.
Verder werk ik op dinsdag en donderdag.

Met mike is het wat minder, die is ziek. Begon gisternacht opeens, uit het niets koorts, was 39,6!
En gister avond ook 39,5 dus is mn man met em naar de huisartsenpost geweest, ook omdat ie al 5 week verkouden is en een naar hoestje heeft. Maar de arts kon niets vinden, longen klonken wel schoon, als ie gehoest had. Gewoon ff niet zo lekker in zn velletje. Wat dan wel weer leuk is voor mij is dat mike heel hangerig is en lekker op schoot komt zitten en me omhelst ahhhhh

Nog 1 weekje school en dan lekker vakantie, we gaan een weekje naar DLD, logeren in een boerderij met schapen enzo...lijkt ons echt zo leuk!!!

Iedereen een heel fijn weekend!!!

liefs jen

Terug
Bovenaan