Weer een kuur en een puffer.

Ons mannetje is super veel verkouden!soms een paar dagen over dan begint het weer voor een week of 4!nu weer terug naar de dokter gegaan,en wat blijkt:Kyandro heeft bronchietes,hij heeft nu zijn 2de kuur gehad(die hij gelukkig erg lekker vind)en een puffer die hij 3x per dag moet.
moet binnen een week over zijn,puffer is blijvend.
nu weet ik waarom hij soms snachts zo slecht slaapt....gelukkig blijft ie verder hartsikke lief,ondernemend en vrolijk.als niet over gaat moeten zijn neus/keelamandelen eruit,maar daar is ie nu eigenlijk nog te jong voor
ow ja:linker oortje was ook ontstoken,en moet neus sprayen
moest even kwijt meiden
liefs jootje

Hoi Jootje,

Hier hetzelfde verhaal. Rechts ontstoken oortje, maandag een puffer gekregen bij de huisartsenpost en vanaf gisteren bij de dokter een antibioticakuur. Het is zo zielig he? Dan de koorts erbij, ik had gewoon een lappenpopje in huis zo slap was ze. Gelukkig drinkt ze wel voldoende. Hou jij dit ook in de gaten? Eten maakt me niet zoveel uit als je niet lekker bent.

Ik hoop dat ze snel weer allemaal beter zijn. Op naar de ZOMER!!!

Groetjes, Irene

Dag moeders,

Ja dat is minden.
Je kunt het beter zelf hebben dan die kleintjs!
Maar (gelukkig) weten ze nu wat het is en kan er wat aan gedaan worden.

Hopelijk gaat het snel weer beter met ze..

@Irene:eek:ok beterschap voor de kleine meid,klinkt wel hetzelfde ja.
Kyandro is verder niet echt ziek,speelt en is ondernemend,vandaar dat ik ook niet meteen naar de dokter ren.eten en drinken is hier verder gelukkig geen probleem,nu hopen dat de kuur en de puffer helpen bij onze kindjes
liefs jootje

Wat sneu!
Hopelijk werkt de puffer goed!
En tja anders toch de amandelen. Heeft destijds bij mijn nichtje heel goed geholpen. Zij was ook altijd verkouden en oorontsteking na het verwijderen van de amandelen ging het echt heel erg veel beter.
Succes met de kleine man!!

ps, hoe gaat het met de zwangerschap?

@Essje:leuk dat je naar de zwangerschap vraagt:het gaat gelukkig allemaal goed,aanstaande vrijdag alweer 24 weken zwanger!buikje groeid nu goed door.verder eigenlijk niks te klagen,ben echt zo blij met 3 goede zwangerschappen...hopen dat die laatste 16 weken ook zo goed gaan,ook al merk je natuurlijk wel dat zwaarder word.maar kan verder nog goed uit de voeten,werken huishouden en kids,draai mn hand er niet voor om,ondanks ik soms ook kapot ben savonds,maar dat mag dan ook wel.
hoe gaat met jou zwangerschap?
liefs jootje

Terug
Bovenaan