weer een maand verder

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

en we zijn weer een maand verder. weer niks, weer geen klein wurmpie in mijn armen over 9 mnd, weer niet het gevoel hebben dat je een kleine in je buik zit.
mijn lijf wil bevallen, maar er is niks om te bevallen. mijn armen willen een kleintje vasthouden.
gister dus weer ongesteld geworden en gister is een goede vriendin van mij bevallen. Wat doet dat even zeer zeg. Ben heel erg blij voor hun, maar kan op dit moment alleen maar verdrietig zijn en tranen wegdringen op mijn werk.

ppffff, we gaan nu verder naar ronde 15. morgen bloedprikken voor dag 3 en daarna begin november 2e afspraak bij gyn. En dan horen wat er mis is of wat er niet mis is. Aan de ene kant hoop ik dat ze ons kunnen helpen als er wat mis is. als er niks mis is mag je nog even een jaar verder gaan. Bleh!

Dank jullie wel weer.

liefs

Ik leef met je mee meis... Het is gewoon klote dat het niet lukt he!?

Hopelijk kan de gyn jullie vertellen wat er aan de hand is..

Succes en sterkte

Hoi Nanny,

Wat vervelend zeg!!!
Je hoopt elke keer dat je ongesteldheid uit blijft natuurlijk... Ik snap het gevoel heel goed dat je zo verlangt naar een kleintje. Helemaal als er om je heen allemaal schattige babys geboren worden kan het idd frustrerend zijn.
Ik zit pas in ronde 6 en word nu al af en toe gek van de onzekerheid, dus snap het helemaal als je in ronde 15 zit.
Vanavond lekker uithuilen op de bank en even knuffelen met je vriend?/man?
En verder al je frustratie gewoon even uiten op het forum!!

Liefs Suus

aaahh balen zeg!

maar geef de hoop niet op.... voor mijn 1e zijn we bijna 2 jaar(zonder ziekenhuis) bezig geweest om zwanger te worden....en voor de tweede maar 2 maanden...

succes!

Hey meis,

Ik snap het helemaal! Ik heb ook vaak van die baaldagen! Knuffel voor jou! Even je eitje kwijt op het forum, vanavond lekker op de bank hangen met je mannetje. En natuurlijk een lekkere reep chocolade of wijn erbij!

Ik hoop dat ze iets in het ziekenhuis kunnen vinden, want dan weet je gewoon waar je aan toe bent, en kunnen ze goede stappen ondernemen.

Kop op he meid! Komt goed :)
Dikke knuffel&veel liefss

Dit zijn de vervelenste dagen van de maand, dat je je droom voor die maand weer voorij ziet gaan.
Na een glaasje wijn of 2, een nachtje slapen, kan je voor deze maand weer dromen over een nieuw wondertje.
Wees blij dat, nu het niet gelukt is, je direct door naar het ziekenhuis kan, waar je verder word geholpen. Ga niet direct uit van er zal wel niets aan de hand zijn en we mogen NOG een JAAR proberen. Hier maak je je zelf alleen maar ongelukkig van/door. Jaja, nu heb ik makkelijk praten, ik heb deze periode al gehad, en dus geef ik dit advies aan jou door, die ik hier op het forum heb gekregen toen ik het moeilijk had.

Dank jullie wel! Altijd fijn om ergens je ei goed kwijt te raken. Je hebt echt van die dgn dat je het even niet meer ziet zitten. Gaat gelukkig nu beter weer. Lekker stuk gewandeld met de hond doet ook wonderen. En gelukkig heb ik ook nog een klein mannetje van bijna drie die mij heerlijk kan knuffelen! Maar ja zo'N heel klein wurmpje is toch even weer wat anders dan die grote. We gaan het gewoon weer proberen en make het weer allemaal gezellig ;-)

Dikke knuffel terug en bedankt voor jullie luisterend oog :)

Liefs

Vierde keer dat ik een berichtje probeer, maar steeds word ik eruit gegooid...

Ik herken veel van jou situatie, alleen is mijn dochtertje nog iets jonger, zit ik in ronde 19 en is één van mijn beste vriendinnen 3 weken geleden mama geworden. Ik was blij dat het druk was op de kraamvisite, want dan kon ik mij ergens anders op concentreren. En ik denk dat jij uit '82 komt, ik ben dan 3 jaar ouder. Heb jij over je eerste ook zo lang gedaan, ik wel, toen ronde 18.

Balen he, deze situatie en al die zwangeren en bevallingen om je heen. Confronterend.
Ik krijg overigens wel IUI, omdat de zaadkwaliteit en mijn hormoonwaarden maar zo zo zijn. Ronde 21 starten als het goed is.

Veel sterkte en idd. concentreer je lekker op je mannetje, want die verdient het ;-)
Wenser

Terug
Bovenaan