Weer een maat vraag slaapzakken

A

Anoniem

Guest
Ik heb voor Marissa een super mooie slaapzak gezien maar hij is niet goedkoop. Het is een slaapzak met mouwen die er af kunnen en een voering die er uit kan. Hij is dus geschikt voor de winter en de zomer. Maar nu dus mijn vraag, in welke maat zal ik hem kopen? Marissa heeft nu slaapzakken maat 90. Hierin heeft ze 1 dikkere slaapzak maar zonder mouwen en 2 zomerslaapzakken die echt dun zijn. Zal ik nu haar nieuwe slaapzak in 90 halen of in 110? Zoals afgelopen nacht was het echt koud, toen heeft ze dus de dikkere slaapzak aan gehad. Maar die heeft ze maar 1, en als die dus in de was zit heeft ze helemaal niets. Wanneer gaan ze over naar 110?

weer bedankt

groetjes   Linda

Hoi Linda,

je kindje heeft nu maat 90 van een slaapzak. Ik begrijp dat je zo'n combisleeper wilt halen. Ik vind ze zelf ook erg aan de prijs.
Maar goed... Zelf zou ik voor maatje 110 gaan, want dan weet je dat ze er voorlopig nog wel wat aan heeft. Tuurlijk wel ff kijken, als je hem aandoet bij haar, of  haar hoofdje niet door de opening kan.

Succes ermee!!

Liefs Debby.

Ohja... Dylano is ruim 13mnd en slaapt nog in 90cm. Die van 110 heb ik ook al liggen voor het geval dat

Liefs!

Hoi, is het de combi-sleeper die jij bedoeld? Ik vind het rampdingen, heb die van mij zelfs weer verkocht op marktplaats. Het is namelijk best een gehannes met de armpjes erin te krijgen en de beentjes er in te proppen. De ritssluiting is een stuk korter dan bij een goedkope normale slaapzak. Als je een echt goede en prettige slaapzak wilt hebben moet je er eigenlijk eentje nemen van het merk Grobag (www.grobag.nl) is al heel bekend in Engeland, maar zag laatst nu ook in NL. Zij hebben vier dikktes, en in combi met een romper(kort of lange mouw)  of pyama hebben zij een overzicht wat warm genoeg is voor je kleintje bij welke temp.
Wij hebben gewoon 4 slaapzakken 2 hele dunne van Gardo en een winterversie van de HEMA en een tussenversie van de Prenatal. Ik gebruik de 90 en 110 cm door elkaar. Beide passen prima, alleen in de lengte scheelt het wat. Het gaat erom dat je kleintje haar arm er niet uit   (naar binnen toe) kan trekken, en zichzelf erin verstrengeld. Robbin is nu dik 80cm en beide maten gaan prima. (In de 90 cm is hij wat behendiger met klimmen etc. dus wij gaan nu langzaam over naar de 110.:))
Gr Sandra

De slapzak die ik bedoel is niet de combi-sleeper. Het is een andere

Zo ziet hij er uit.

Ik zou ook voor de 110 gaan. Met drie slaapzakken red je het voorlopig nog wel.... En tegen die tijd is je kindje dan ook weer best gegroeit....

Terug
Bovenaan