Weer een mijlpaal!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Kijk eens wat ik nu weer kan.

goed he!

Groetjes van Stijn.

ps. heb ik geen sexy kuiten?

Hai die Stijn,
zeker sexy kuiten !

Ik kan ook al goed op mn kont zitten, kijk maar:

Maar in mn enthousiasme val ik nog weleens om, hihi.

Groetjes van Daniëlle.

Hoi Stijn,

Wat kan je dat al goed!!
Ik kan wel al zitten, maar snap niet dat ik omval als ik naar links of rechts hang.....
Gelukkig is daar papa of mama die mij nog even rechtzetten!!

Dikke knuf
Rik

En Saskia, das mijn mama

Hallo allemaal,

dat zitten leuk is wist ik natuurlijk al. Maar vroeger toen ik nog klein was ging ik zitten en bleef dan steunen op een arm maar nu ik groot ben kan ik zelf gaan zitten en dan helemaal los. Ik ben nu toch te groot om me door mamma of pappa te laten helpen. Ze zijn trouwens wel heel gemeen voor me want mamma heeft gisteren de bodem van de box omlaag gedaan. Nu kan ik hun niet meer zien als ze op de bank zitten. Daarom ga ik maar proberen om te staan. Dan ga ik op handen en voeten en zet mijn hoofd op de grond. Alleen weten jullie wat ik dan verder moet doen want dat snap ik nog niet.

Groetjes van Stijn

Hoi Stijn,

ik moet altijd heel erg lachen om jouw mooie verhalen (en foto's, lekker ding!). Ik ben nog maar klein (16 weken), dus ik kan nog niet zoveel als jij. Wel heb ik gister voor 't eerst hardop gelachen, toen kreeg mama weer tranen in 'r ogen, ik weet ook niet waarom.

Ik hoop dat je vaak verhaaltjes blijft schrijven!

groetjes
Mandarijntje

Wauw Stijn. Goed man!! Dit is wel weer een mijlpaal ja.
Ik heb ook mijn eerste mijlpaal (mama heeft een stukje van een tand bij mij ontdekt!!)
Gelukkig heb ik er niet zo veel last van, ik heb alleen een beetje rode wangen.
Groetjes Hidde
(en mijn mama Lynn)

Terug
Bovenaan