weer een miskraam

hey
ik heb nu voor de tweede keer een miskraam gehad de eerste keer 2april en voor de tweede keer 1juli.
allebei de keeren 1 dag voor mijn nod.
ik ben begin januari gestopt met de pil en sinds dien heb ik bijna mijn hele cyclus bloedingen of bruinverlies,
dit begint meestal 3 0f 4 dagen na mijn eisprong.
28 juli ga ik naar de gyn. om te kijken wat het kan zijn.
wie heeft dit ook meegemaakt.ik begin een beetje wanhopig te worden.

en ik wens iedereen sterkte toe en mag het geluk er een keertje zijn.
groetjes henny

Hoi,

Hoe wist je dan dat je zwanger was, heb je een test gedaan voor je nod dan? Dan heb je wel hele vroege miskramen gehad. Ik heb ook 2 miskramen gehad, maar wel in een later stadium.

Succes!

Dit zijn geen miskramen volgens mij hoor Henny. Jouw cyclus is na het stoppen met de pil in januari gewoon nog niet goed op orde heb ik het idee. Je test gewoon veel te vroeg en wordt dan dus keurig rondom je NOD weer ongesteld. Sorry ik kan er niets meer van maken. Bij heel veel vrouwen "gebeurt er wel iets" na de eisprong maar ontzettend vaak gaat dit al fout voordat de 1e menstruatie zich moet aandienen. Dus dit hebben de meeste vrouwen niet eens in de gaten.

ik heb wel degelijk miskramen gehad, ik wou dat ik dat kon zegen dat het niet zo was.
de eerste keer heb ik na de miskraam getest en de was positief.
ik had eerst een bloeding en daarna kwam er een zakje met een heel klein vruchtje erin, het zakje kon je niet kapot treken.
het bloeden heb ik maar heel even gehad niet eens een uur. mij menstruatie kwam maar niet en toen heb ik een test gedaan. ben bij de dokter geweest en die zei ook dat het een hele vroege miskraam was geweest.
mijn menstruatie kwam een week later.
en nu de tweede keer, ik ben nog steeds niet ongie,ik heb deze cyclus wel lichte bloedingen gehad en bruinverlies. ben weer bij de dokter geweest en die zei, dat ik waarscheinlijk al een miskraam heb gehad of hij komt nog. ik ga de vanuit dat ik weer over een week ongie wordt.
henny

ik heb weleens gelezen dat in de 2 weken na je ovulatie 80% misgaat, en je dus 'gewoon'ongesteld wordt, dus ik weet niet of je in jouw geval kan spreken van miskraam. De meesten weten dan niet eens dat het eitje bevrucht is geweest

Terug
Bovenaan