Weer een miskraam.

hoi fred nien en anderen.

Vanmorgen vaf mijn werk het ZH gebeld.
Ik zag weer iets bloed.
En omdat ik absoluut geen goed gevoel had wilde ik zekerheid.
Het is dus voor de 3e keer fout.
Het is nu wachten tot de miskraan doorzet.
Maandag moeten we weer heen.
Ik vind het vreselijk moeilijk, ben bang dat het nooit goed komt.
Het hele zwanger gebeuren ben ik nu echt zat.
we krijgen straks eerst onderzoeken, chromosomen enz.
Eerst alles maar afwachten.
Ik zie er tegen op dat de miskraam gaat doorzetten.
ik laat het hier even bij.

Liefs, Monique2

Lieve schat,

Ik heb kippenvel en de tranen biggelen over mijn wangen. Ik vind het zo vreselijk voor je.. ik heb er geen woorden voor. Waarom moet dit nou jou overkomen, wat oneerlijk. Ik weet even niet wat te zeggen... zit echt te huilen hier. Sterkte lieverd!!!!
Jezus, ik kan er gewoon niet bij.. wat moet ik zeggen, ik weet het niet schat! Wat een onrecht!

Ik leef heel erg met je mee ... besef ook dat je er niet veel aan hebt maar mocht je me nodig hebben, dan weet je me te vinden! Ik wou dat ik even bij je was om je te troosten!

Dikke kus en heel veel sterkte gewenst!

Kus F.

Lieve Monique,

Woorden schieten hier tekort en ik kan alleen maar aan jullie denken! Heel veel sterkte in deze o zo oneerlijke tijd voor jullie! Neem je tijd, voor jezelf en je partner!

Alle liefs

Nienepien

Hi Monique,

Volgens mij kom je toch ook van het juli forum? Ik was helaas ook een juli mama maar ook bij mij is het voor de 2e keer misgegaan.

Ik kan alleen maar hopen dat je het een plekje zult kunnen geven. Mijn reaktie was precies hetzelfde. Ik had het helemaal gehad met het zwanger worden en voor blijven!!!! Het is toch niet normaal dat je elke keer weer zo een teleurstelling te verwerken krijgt en ik denk niet dat ik ooit de 12 weken fluitend zal doorlopen... er zal altijd zo een gevoel blijven van spanning of het wel goed zal gaan. Ik ben nu 3 weken verder en bij mij zijn ze ook wat onderzoeken gestart. Ik heb hier niet veel hoop op omdat er maar in weinig gevallen echt iets gevonden wordt. Maar hoop oop de toekomst heb ik wel.. vooralsnog ga ik er vanuit dat het nu 2 keer dikke pech is geweest en ik ga heel hard duimen dat we allemaal volgend jaar met postieve berichten op dit forum staan!

Ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen en hopen dat je ook deze keer weer een plekje vindt.

Groetjes,

Corina

Ach lieve meid, wat vreselijk!

Woorden schieten evn tekort, ook ik heb alleen tranen en kippevel nu.
Ik wens jou en je partner alle sterkte toe om dit verlies te dragen.

Voor wat het waard is: ik denk aan je!

Liefs, el.

Beste Monique,
Wat ontzettend vervelend en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent en er even geen geloof meer in hebt.
Ik hoop van harte dat de onderzoeken wat opleveren en dat het makkelijk te verhelpen is.
Heel veel sterkte toegewenst.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan