Weer een miskraam...

Hoi,

Na een zwangerschap van 6 weken heb ik weer een miskraam gehad. Dit is de 2e in een half jaar.

Van de week 2x in ziekenhuis geweest om alles te checken maar kreeg vandaag dan het vervelende nieuws, of eerder de bevestiging. Het is dat ik me er op voor had bereid omdat ik vorige week al  klein beetje  bloedverlies had en gisteren het  ineens weer heel erg kreeg. Heel herkenbaar van de vorige keer. Ik hoop dat het bloedverlies snel voorbij is.

Hopelijk hebben we de volgende keer meer geluk.

Lente88

Hey Lente,

Wat een treurig nieuws. Echt erg voor je. Ik had zo gehoopt voor je dat het niets ernstigs was met het bloedverlies maar zelf twijfelde je al he. Neem de tijd om het te verwerken he. Heel veel sterkte hoor.

Groetjes Petra

Hoi Lente,

Weet je al wat er verder gaat gebeuren of moet je eerst gewoon afwachten. Ik hoop voor je dat je niet al te veel pijn hebt en dat alles verder op de natuurlijke manier gaat.
Heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen.

Petra

Bedankt voor jullie reacties..
Ik verlies al heel veel bloed etc dus het proces is al in volle  gang. Dus ik  laat het op z'n natuurlijke beloop gaan. De vorige keer was het ook na een paar dagen voorbij.
Ik heb er gelukkig niet veel last van op een wat zeurderig gevoel en wat krampen na.
Op zich gaat het geestelijk ook wel goed met me. Het is gewoon erg jammer, het was zo leuk geweest. Maar onze tijd komt nog wel, net zoals bij de rest van de dames hier.
Schouders er onder en we gaan er weer voor!

Lente88

Terug
Bovenaan