Weer een miskraam...

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen de echo gehad, ik was 10 weken zwanger maar helaas weer een miskraam (missed abortion). Kindje was net na de 1e echo gestopt met leven, bij 6,5 week ongeveer. We zijn heel verdrietig, dit is de 2e keer! :-(
Vrijdag heb ik de curettage, als t vloeien is gestopt gaan we er weer voor natuurlijk...
Had me hier liever niet meer gemeld maar helaas is het zo. Bah!

Groetjes Charlotte

Het godverdorie
Wat erg meid! Dit is zeker niet wat jullie hadden willen horen.. ik leef met jullie mee! Hele dikke knuffel vanaf hier.

Veel sterkte en liefs!

Jeetje meis, super erg:-( begrijp heel goed dat jullie er erg verdrietig om zijn! Ik leef met jullie mee!
Knuffel

Veel sterkte Liefs Ram24

Jeetje, wat een verdrietig nieuws zeg! Verdomme!!
Ik wens je/jullie heel veel sterkte de aankomende tijd!

Dikke knuffel Lynn.

Wat een naar nieuws. weet niet wat ik moet zeggen behalve heel veel kracht toegewenst. Knuffel.

Kesh

He bah wat een afschuwelijk nieuws!!! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Hoop dat je de tijd en de rust vindt om het een plaatsje te geven! Dikke kus en veel moed toegewenst!

hey wat is dit?? Wat een rot nieuws!!!
Oh meid toch, ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar en het weer een plaatsje kunnen geven.

Gaan ze hier verder nog iets mee doen? Ik bedoel, het is je tweede mk, of doen ze dat pas bij een eventuele 3de mk?

Veel sterkte meid!

Terug
Bovenaan