Weer een misval

Hoi iedereen,
opnieuw is zopas m'n wereld ingestort!
Weer een misval. Het kan toch niet waar zijn hé?!
Waarom toch, verdorie wat doet het pijn.
Ik heb geen bloedverlies momenteel, dond. langsgaan bij de gyn. dus dat word waarschijnlijk een curritage.
Hopelijk mag ik vrijd. want zat. vertrekken we op reis.
Ik stel me echt de vraag of ik ooit wel mama zal worden, en wat er toch aan de hand is?
Waarom toch?
Ik ben echt triest, heel triest.

Lieve Bell,

Wat erg voor je! Je was toch net een paar weken zwanger toch? Ik vind het echt heel rot voor je. Die onzekerheid snap ik helemaal maar ik ken echt heel veel vrouwen die na 2 of zelfs nog na 4 miskramen een gezond kindje krijgen.
Heel veel sterkte meid!

Groetjes F.

Lieve Bell,

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie! Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe om hier weer overheen te komen.

Je kunt altijd op dit forum komen om te praten over alles!! maar ook om weer hoop te krijgen!!

Veel sterkte!

Liefs Cath

Hoi Bell,

Meid, ik weet hoe je je voelt, heb ook 2 miskramen gehad, de laatste was in maart, ben er nog steeds heel verdrietig over en ben ook bang dat ik nooit moeder zal worden. Anderen zeggen dat ik hoop moet blijven houden, positief moet blijven denken, maar dat is best moeilijk. Als je zoiets nog nooit zelf hebt meegemaakt, kun je je niet voorstellen hoe zwaar het is. Veel sterkte meid en erover praten/schrijven lucht op.

Groetjes Ingrid

Hallo Bell,

Wat lees ik nou?
Meid, wat verdrietig allemaal.
Ik had het je zo gegund.

Blijf er ondanks alles vertrouwen in houden dat het jouw ook zeker gaat lukken om mamma te worden!
Heel veel sterkte.
Liefs, Monique2

Sjeemig wat erg voor je.Waarom moeten nu altijd de mensen een miskraam krijgen waar een baby zo welkom is.Het is zo vreselijk oneerlijk.Veel sterkte meid en natuurlijk ook voor je man.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan