Weer een mooie echo!

Afgelopen vrijdag weer een mooie echo gehad. Een mooi klein druk bewegend minimensje met vingertjes en teentjes. Ik bleek toch ook iets verder te zijn dan gedacht, dus toch echt een februari mama. Ben nu 26 februari uitgerekend, dus de kleine zal half februari geboren gaan worden.
Ben zo blij en gelukkig!
Nu kan het echte genieten gaan beginnen voor ons (want was toch wel weer even heel spannend).
Nog wel erg misselijk en moe, maar alles voor het goede doel he!

Groetjes Suus

Hi Suus,

Wordt jouw bevalling gepland? Omdat je zo stellig schrijft dat je half februari gaat bevallen?

Mooi is dat iedere keer toch weer, die echo's. Wij moeten nu weer een week of 7 wachten tot de volgende en wij hebben een pretecho gepland rond de 28 weken. Daarna is het helaas erg lang wachten....

Geniet van je foto's.

Gr. Tamara.

Hoi Tamara,

Ja, de kleine wordt 2 weken eerder gehaald met een geplande keizersnede.
Tijdens de bevalling van mijn eerste is gebleken dat mijn bekken net te smal is (tot en met vacuum en nog geen beweging in te krijgen, dus spoed keizersende) daarom werd de 2de en straks de 3de met een geplande keizersnede gehaald.
En omdat de eerste met 38 weken geboren is, houden ze die tijd aan voor de volgende kindjes.
Jammer, want ik had graag eens meegemaakt dat ik de kleine meteen na de bevalling op mijn buik zou krijgen. Maar ja, het is niet anders he!
Gelukkig na de 2de snel hersteld, dus daar hoop ik bij nummer 3 ook heel erg op.

Hier ook over een week of 7 de volgende echo.
Dat duurt al lang he!
Dan willen we met ongeveer 26 weken nog een pretecho laten doen.
Bij mij zal het verder ook niet lang duren voor ik de kleine weer even met een echo zie, want ga straks onder controle bij de gyn (ivm keizersnede en hoge bloeddruk bij beide zwangerschappen hiervoor) en die kijken altijd naar het hartje ipv luisteren.
Ik blijf wel zolang ik het aandurf gewoon eerst bij de VK onder controle.
Is een stuk minder wachttijd en dan heb ik ze ook weer allemaal gezien, zij komen namelijk wel altijd de nacontroles doen.

Hmm, beetje lang verhaal geworden he ;-)

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan