weer een nacht vol voorweeen.....

A

Anoniem

Guest
gisteravond rond 17 uur begon ik last van me buik en rug te krijgen. dat hield aan maar onregelmatig. tegen 22 uur kreeg ik ze om de 7 min. en net toen ik de verloskundige wilde gaan bellen was alles weg. ik had gehoopt op een rustige nacht. maar toen ik opstond om naar bed te gaan, begon het weer. eenmaal in bed, was geen enkele houding prettig. dit heeft 2 uurtjes aangehouden, en toen heb ik tussen het gerommel door kunnen slapen. maar vanochtend, begon de kleine te bewegen, en direct reageerde buik en rug er op.

nu ben ik helemaal brak. me buik is mega gevoelig.
baal er echt van... het gaat nu al een 10 weken zo.word er beetje tuureluurs van.

sorry maar moest het ff kwijt.
op zich hoop ik nog steeds dat pukkie nog een 2 weken volhoudt.
maar soms denk ik zet maar door dan hebben we het gehad.

groetjes Dees
35,1wk

heh bah zeg, soms voel ik me al brak. Ik kan me helemaal voorstellen dat je aan de ene kant wil dat t snel over is en aan de andere kant wil je nog even twee weekjes wachten.
Wat kan gevoel tegenstrijdig zijn heh.

Pfff..wat vermoeiend lijkt mij dat zeg. En je kan er ook niets tegen doen, dat is het vervelende!!
Heeeeeeel veel sterkte en probeer toch, als dat mogelijk is, lekker te ontspannen en te rusten.

Liefs, Line
35,3 w

He Dees.

Ik ken het probleem. De buik is mege gevoelig, zelfs bij een ademhaling doet het nog pijn. En die rug......

Als het mij te erg wordt dan ga ik meestal onder de douche staan. Even die warme straal met water op mijn buik en rug en je voelt je meteen een stuk beter.

Het slapen gaat me dan ook meteen wat beter af.

Veel succes ermee

Groetjes Suus
37+5

Jep
hier nog eentje!

Vannacht pas om 04.45 in slaap gevallen, harde buiken, voorweeen (althans ik mag aannemen dat die krampen enzo voorweeen zijn).
Gelukkig heb ik verlof, moet er niet aandenken om nou nog te werken met zulke nachten ertussen...

sterkte
groetjes Petra

pfff lijkt me heel erg zwaar, zeker als het al zolang aan de gang is!

Terug
Bovenaan