weer een nacht vol weeen.

Nou dat was weer een nachtje wel,om 3uur ben ik wakker geworden van weeen,ze hielden aan tot ong half 5,en ze waren weer lekker onregelmatig,om de 10min om de 4 min alles heb ik gehad!
Ik hoop echt niet dat ik dit nog 3weken vol moet houden!!Ik herken dit helemaal niet uit m,n vorige zwangerschap maar iedere zwangerschap is anders he?!
Het is nog steeds aan het rommelen,ik heb nu al een paar harde buiken gehad,zou het dan toch???
Hmmmm ik weet het niet.
groetjes Bianca

Spannend zeg...... ben benieuwd!!! Maar als dit zo nog 3 weken aan houdt... hoop t niet voor je meid

Heel veel sterkte ermee! En hopen dat t of doorzet of zich rustig houdt tot het echte... want dat is idd k***e zo...

Liefs Joyce

Dat is wel vervelend zeg! Heb inderdaad weleens gehoord dat iemand dat echt de hele laatste maand had...
Heb je ook niet al te veel geslapen. Lekker uitrusten maar en sterkte. O ja, mijn verloskundige zegt dat een kruik tegen je onderbuik helpt, en dat scheelde bij mij ook wel. Komt het wat van tot rust...
Maar wie weet gaat het ook wel doorzetten....

Herken het wel. Heb ook veel harde buiken, maar geen echte voorweeën meer gehad sinds afgelopen maandag...

Bij mijn 1e is het zo begonnen! Ik had helemaal geen regelmaat in de weeen, maar ze waren wel zo krachtig dat ik er echt niet meer van kon slapen. Toch maar smiddags naar het ziekenhuis gegaan en toen bleek ik al 5 cm te hebben, dus wie weet meid!

Succes!

Echt waar.... Soms zat er 20 min tussen, dan weer 3 min dan weer 10 min, je kon er echt niet van zeggen. Pas toen ze in het zkh getoucheerd hadden en ik 5 cm bleek te hebben kwamen de weeen ineens heel regelmatig en nog geen 4 uurtjes later was ze toen geboren!

Terug
Bovenaan