weer een namen topic

Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd, dus ik ben heel benieuwd (voor degene die inmiddels al weten wat het geslacht is) wat voor naam jullie eventueel al hadden voor het andere geslacht....

Wij verwachten nu een zoon... Als het een meisje geweest zou zijn had ze Milana geheten

Wij hadden ook maar 2 namen, 1 voor een meisje en 1 voor een jongen. Sommige hebben hele waslijsten, haha! Ik vind 1 naam al moeilijk!

Liefs, Nicole mv Delani en ?

Ik ben pas aan het einde van de maand maart uitgerekend dus ik moet nog heel eventjes geduld hebben voordat ik weet wat het wordt. Wij hebben al wel twee namen klaarliggen. Ons vierde kindje heet Xiano*. Omdat hij is overleden wilden we graag de eerste letter van zijn naam weer gebruiken voor ons 5e kindje. Ik ga de namen niet verklappen maar de beginletter zal sowieso een X zijn.

Petra (15w 5d)

Wij hebben al een naam voor als het meisje wordt, maar de jongensnaam is lastig, al menigeen uurtje besteedt aan ruziemaken hierover met mijn man. Al zijn ideeen die hij heeft vind ik belachelijk en vice versa....

Ik hoop dat het een meisje wordt, alleen al vanwege de naam....

stom he!

@ lilla2204

Ha ha ha, ik snap dat je alleen al om die reden hoopt op een meiske.

Is dit jullie eerste kindje of moet de naam passen bij één van de andere kindjes? Gaan jullie benoemen? Willen jullie een apparte naam, een hollandse naam of leuk kort en stoer of ga je voor een romantische naam?
Misschien zijn er hier wel mama`s die een leuke naam weten als ze een klein beetje weten in welke richting jullie zoeken.

Succes ermee.

Petra

we hebben een leuke naam vor en jongen en een meisje maar we hadden nog een naam voor een jongen. volgens mijn man begon het met een M. ik weet het echt niet meer...

maar daar komen we vast wel weer achter.
Onze oudste heet Quinten en daar willen we een beetje bij aansluiten. moet nu dus niet met een Q beginnen.
we hebben een naam met een X.

mijn zoontje heet Xander

en we hebben al een meisjesnaam en een jongsnaam hoewel die nog twijfel is....

meisjesnaam staat zeker vast al ruime 5 jaar hihi

ben benieuwd naar die namen met de x -en haha
mijn zoontje is de enige op zijn school die Xander heet erggg leuk...

Wij hadden voor de eerste wel een jongensnaam, omdat we toen niet wisten wat het zou worden. Noa Lynn zou dan Dani Jay heten. Nu krijgen we weer een meid, maar ik vind het echt vreselijk moeilijk om een naam te bedenken!

Terug
Bovenaan