Weer een namenvraag

We zijn er bijna uit, we hebben eindelijk een stoere jongensnaam gevonden, die we erg leuk vinden. Wat een drama zeg, dan had ik weer een leuke naam, vond mn man hem niet mooi, dan had mn man een naam en vond ik hem niet mooi etc.

Onze andere zoontjes heten:

Simeon Sem (roepnaam Sem)
Mattyn Mike (roepnaam Mike)

En nu willen we dus Guido of Gydo er bij doen, als we een zoontje krijgen. Maar nu kun je Guido op verschillende manieren schrijven namelijk:

Guido
Gydo
Gido
Giedo

Ik wil niet dat we straks gezeur krijgen met het verkeerd schrijven van de naam enzo, wat zou de meest gebruikelijke manier zijn om de naam te schrijven, meest voor de hand liggende zegmaar hahaah.. Guido?? Ik vind met een y ook wel leuk, maar straks schrijft iedereen het verkeerd.

Iemand nog leuke ideeen voor een tweede naam die er bij past (das lastig!) ik dacht zelf misschien Gabriël, jullie nog een idee? De tweede naam moet dan wel weer met een G beginnen, vind ik leuk. Net als bij de andere boys.

Ik hoor het graag van jullie!

Liefs mammma

Ik zou sowieso Guido ervan maken. De anderen vind ik niet zo heel logisch (sorry). En Guido vind ik ook het mooist staan zeg maar.

Guido Gabriel is leuk
Guido Gilles
Guido Gaby

Jongensnamen met een G zijn wel errug moeilijk hoor!

Mijn vriend heet Guido!!!!! Wat leuk hahahah. Dus je weet waar mijn voorkeur ligt. Gino vinden we zelf een erg leuke naam voor onze zoon, maar het is toch iets anders geworden.

ahhaah.. das toevallig dat je vriend ook Guido heet! Ik vind het een hele leuke naam, en past goed bij Sem en Mike, gewoon weer helemaal wat anders. Gino is ook leuk, zal het is voorstellen vanavond aan mn man. Hmmmz ja klopt jongensnamen met een G zijn ook lastig.. we denken nog even verder hier, maar de naam Guido zijn we denk ik wel uit inmiddels.

Liefs mammma

Guido vind ik wel het makkelijkste schrijven.. Gabriel is inderdaad wel een mooi tweede naam.. Ook zou ik even naar de betekenis kijken van de verschillend schrijfwijze... Kwam bij mijn jongste zoontje namelijk zo dat de ene schrijfwijze iets heel anders betekende dan de andere en dus hebben we uiteindelijk alsnog voor de moeilijkste gekozen

Terug
Bovenaan