weer een nieuw kunstje erbij(op de vroege ochtend.

met uitzondering van werkdagen begon de dag hier niet voor achten.vanmorgen was het tien voor zeven.
boas is wel vaker even wakker smorgens vroeg en ligt dan lekker te spelen in bed om vervolgens weer lekker verder te slapen.
maar vandaag wilde dat niet lukken.en waarom?mn kleine man lag op zn buik in bed en na 10 minuten was dat niet meer leuk!!
mama was wel trots,maar toch weer even op de rug terug onder de lakens en nog even verder slapen.
maar nee hoor.boas wou alleen nog maar rollebollen.dus zijn we ons maar gaan aankleden en beneden gaan ontbijten en daarna in de box.na 5 minuten spelen viel boas in slaap.hij was toch nog wel moe hihi.maar mama niet meer.ach,zo heb ik nog eens wat aan mn dag
in de box rolt boas trouwens ookal een paar dagen tot bijna op zn buik.net niet helemaal omdat zn armpje in de weg ligt.maar zo kan hij wel goed overal bij.hij rolt ook vaak om met het boxkleed tussen zn knuistje.dan ligt hij als het waren in het kleed gerold.en een lol dat ie dan heeft.geen gezicht.
groetjes kari

Wat goed!!! en dat al op de vroege ochtend. Actieve jongen hoor hahah
Hier word nog niet gerold, alleen als ik haar help, ach dat komt nog wel

Groetjes Monique

Hoi

goed van hem zeg!!
ik kon vanochtend ook niet uitslapen..
natas heeft sinds een paar dagen dat hij het gewoon leuk vind om vroeg op te staan
En dat terwijl papa en mama echt geen ochtend mensen zijn

gr sylvia

Hey!

Wat grappig zeg! Wij hadden echt precies hetzelfde hier vanochtend!
Inderdaad lag ze al een paar dagen op haar buikje maar met haar arm in de weg, en vanochtend werd ik ook wakker gehuild door een ontevreden meisje op haar buikje met haar hoofd richting het voeteneind van het ledikantje. Normaal huilt ze 's ochtends ook niet maar speelt en brabbelt ze een beetje dus ik was net zo verbaasd als jij!
Wel knap hoor van ze, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze ook de andere kant op kunnen rollen hihi.
Het gekke vind ik eigenlijk ook dat ze het ongeveer anderhalve maand geleden ook al kon, beide kanten op. Maar daarna deed ze het niet meer en de manier waarop het nu gaat komt wel een stuk gecontroleerder en bewuster over. Herkent iemand dit?
Mijn meisje is nu 19 weken (25 februari).

Groetjes, Bebek

dan is je meissie er vroeger bij dan boas.boas is van 30 januari.hij rolt nu pas echt voor t eerst.net als bij jou,heel gecontroleerd.hij is zo sterk opeens.hij rolt en grijpt ook heel bewust naar het activitycentre.heel bewust allemaal.leuk om te zien he.
ik heb weleens gelezen dat kindjes vaak sommige vaardigheden een tijdje opzij zetten en zich op andere ontwikkelingen te richten.misschien was dat bij jullie het geval?
groetjes kari

wat een knappe kerel zeg!
senna rolt nu sinds een week ook op zijn buik (en dan natuurlijk niet 1 keer maar een keer of 10 zodat ie daarna helemaal uitgeput is)
leuk om te zien he??
senna is trouwens van 19 februari.

groetjes marijke

Terug
Bovenaan