Weer een nieuwe, ik zal me ook even voorstellen!

Mijn naam is Janneke en ben nu 18 weken en 6 dagen zwanger! Heb al eerder rond gekeken op dit forum, maar daar bleef het dan ook bij!   Vanaf nu wil ik  daar verandering in gaan brengen!
Het is mijn eerste zwangerschap en ik voel me erg goed! Heb eigenlijk nog nergens last van gehad.
Ik woon in Beuningen, dat ligt bij Nijmegen!

Groetjes!

hoi hoi en WELKOM...

het is hier errug gezellig..
ik ben Annemieke 37jr en zwanger van de 2de..(20,2) de eerste is een jongentje van 18maanden.. willem
ik woon in wijchen haha das om de hoek.. er is hier trouwens nog een meisje uit beuningen!  en er is ook een hyvessite september2008 mama's.. misschien idee??

zo errug veel info maar nogmaals WELKOM

liefs Annemieke

Hoi Janneke;

Welkom op het forum. Ik ben 19 weken en 1 dag zwanger vandaag. Dat betekend dat we maar 1 dag schelen in de zwangerschap. En daarbij woon ik ook in Beuningen. Wat toevallig zeg. ik heb me opgegeven voor zwangerschapsbegeleiding in Beuningen via de kraamzorg van Gelderland zuid. En jij?

Groetjes Joyce

He Joyce,

wat leuk dat je ook uit Beuningen komt!! Ik wilde me vandaag opgeven, maar ze hebben vakantie! Ik bel volgende week ff!
Zou wel grappig zijn om je daar tegen te komen!
Gaat alles goed met je? Veel klachten of nergens last van?
Wanneer heb je de 20 weken echo? Ik 16 mei! Wil je weten wat het wordt?

Groetjes Janneke

Hoi janneke,

ik heb nergens last van gelukkig. En het eerste trimester heb ik ook nergens last van gehad. Gelukkig maar. En jij? Ben je de eerste maanden goed doorgekomen?

Nou ik ben erg nieuwsgierig en het lijkt me echt leuk om je tegen te komen met de zwangerschapsbegeleiding.

Ik heb 7 mei de 20 weken echo. Dan ben ik dus 20w1 zwanger.  16 mei is ook al snel. Leuk voor je. Ik wil het niet weten. het lijtk me gewoon leuk om het als verrassing te houden. Al ben ik wel heel nieuwsgierig naar wathet wordt. Willen jullie het weten?

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan