Weer een nieuwe ontwikkeling :)

A

Anoniem

Guest
Celeno zwaait sinds gister!!
Erg leuk weer iets nieuws!
Zijn jullie ook zo trots met elk nieuw dingetje haha
Hij is nu 7 maanden.

xx

ha patries,
Geweldig idd als ze iets nieuws kunnen. De kleine stopte hier gisteren de bijtring bij papa in de mond.
Ze zegt al een tijdje papa en nu leren we haar mama te zeggen. En toen we zeiden: mama, zei ze steeds: papa. Hahaha, schitterend.
groetjes

AAAAAHHH!! Wat leuk!!!
Lijkt me te schattig om te   zien, als je kindje dat soort dingetjes inenen kan, of inderdaag ineens papa of mama zegt! Tranentrekkers...............

Veel plezier met je mannetje!
En jij natuurlijk met je kleine meisje, sterretje!!

Kus!!

@ sterretje: hoe oud is jou dochtertje??
Praten lijkt me echt geweldig idd. Celeno maakt steeds meer klanken en het gaat nu ook op papa en mama lijken haha.

@ rimke: Ja zooo leuk.. Hoe gaat het met jou kleine meid?? Leert ze ook al veel nieuwe dingen?

xx

He!

Ach, maudy is 20 weken precies vandaag.......nog een halfuurtje en dan is het helemaal precies..........
Ze leert nu rollen enzo, en herkent de liedjes bij de begin toon als ik ze begin te zingen...........grote grijns op haar hoofdje......te schattig.
Zwaaien enzo is ze nog veel te klein voor, maar zelfstandig zitten, omrollen en dat soort dingen kan ze inmiddels...........heerlijk om te zien dat ze zich zo goed ontwikkelen, heb je toch het idee dat je iets goed doet he? Terwijl je het eigenlijk niet kunt beinvloeden, een kindje doet alles op zijn eigen tijd...............
Maar het blijft heel leuk om te zien............

Gr. Rimke

Hoihoi,

Ook hier weer een supertrotse papa en mama.
Evy zwaait ook met momenten al gericht; vooral als we dagdag of doe maar zwaaien zeggen. Echt leuk om te zien.
Vandaag boodschappen gaan doen, en heeft ze voor de eerste keer voor in het winkelwagentje gezeten.
Dit ging heel goed, en dan maar sjansen met iedereen die voorbij komt.
Het brabbelen gaat ook steeds beter. Papa klinkt al heel duidelijk.
Soms denk ik dingen te horen, maar of ze het nu ook echt zegt??? Mama, kijk en eten......
Ik zweefde vanmorgen in ieder geval bijna achter mijn winkelwagen; zo trost voelde ik me.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hahaha marciris, ik kan het me voorstellen. We hebben de kleine een tijd terug al in de winkelwagen gezet en we hadden hetzelfde. Papa ging meteen een foto maken hahaha.

@patries: je vroeg hoe oud de kleine was. Ze is momenteel 8 maanden en paar dagen oud.

@rimke: is maudy al met terugdraaien begonnen?

Tja wat doet ze hier al? Zwaaien, draaien naar beide kanten. Ze zit al stevig. achteruit en vooruit kruipen. Sinds vandaag wil ze zich optrekken in haar bed. Gelukkig hebben we  het bed  laatst naar beneden gedaan.

Ik ben benieuwd wat het volgende is. Ik moet even de sprongenbijbel doornemen, want er staat er weer 1 aan te komen.

Terug
Bovenaan